maandag 16 augustus 2021

Mannenkaart met horloge

Afgelopen vrijdag liet ik al weten nog meer kaartjes gemaakt te hebben voor de challenge in de Facebookgroep van Suzan. Als je eenmaal de maten hebt bepaald voor zo'n sketch, maak je echt zo een hele serie. Dan hoef je eigenlijk 'alleen nog maar' designpapier uit te zoeken en een stans of plaatje. Al weten we allemaal dat juist dat uitzoeken ook erg lang kan duren ;-).


Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat deze keer het uitzoeken van het papier reuze meeviel. Aan de hand van het horloge (dat ik al klaar had liggen) bepaalde ik dat ik zwart-wit designpapier wilde, en effen blauw papier. De leuke tekststempel en de plaksteentjes maken deze mannenkaart af.


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Creatable Watch by Marleen LR0656 
Marianne Design Clear stamp Proost by Marleen CS1056 
Marianne Design Pretty papers bloc Do what you love PK9149 
Crea-Nest-Lies XXL 22 (stitch) 
Nellie`s Multi Frame Die straight round MFD 055
Designpapier CraftSensations


Challenges: 
HobbyVision (pailletten of strasssteentjes)
Creaties Suzan (via Facebook)


Groetnis, Nynke

 

9 opmerkingen:

  1. wat een stoer kaartje met de sketch leuke kleuren en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige mannenkaart , met de sketch.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke mannenkaart in deze kleuren! Met dit stoere horloge zijn ze vast op tijd voor het feestje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stoere kaart en je hebt mooie kleuren gebruikt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi horloge Nynke en mooie kleurencombinatie voor de kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met het horloge Nynke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit kaartje leuk geworden. Zulke mooie kleuren bij elkaar.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah... hij is superleuk geworden. Ik heb het horloge nog nieuw in de verpakking liggen. Moet er ook maar eens uit gehaald worden...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!