zaterdag 1 mei 2021

Verlof (3)

 Gisteren ging de vierde collega met zwangerschapsverlof, en daar maakte ik natuurlijk weer een kaartje voor. Ik had al heel lang in mijn hoofd dat ik voor dit kaartje het lieve beertje weer eens wilde gebruiken. Ik vond op Pinterest deze leuke kaart van Linda en liftte die. Ik koos voor neutrale kleuren, want wij weten niet of er een jongen of meisje wordt verwacht. Het metallic papier heeft een prachtige subtiele glans, dat gebruik ik graag voor deze mooie maan. Een volgende keer zou ik bij dit designpapier denk ik toch de maan in het zilver stansen, dat geeft net wat meer contrast. Helaas had ik geen tijd meer, anders had ik meteen een tweede gemaakt...


En voor de oplettende lezer die denkt: 'hee, de vierde collega maar er staat een 3 in de titel', dat klopt hoor! De kaart voor de eerste zwangere collega (die inmiddels al weer een hele tijd weer op school is) maakte ik toen ik nog niet blogde. Die hebben jullie dus nog niet gezien. Als de laatste collega met verlof is, plaats ik wel even een overzichtje, vind het zelf ook wel leuk om ze allemaal bij elkaar te zien.


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Craftable Dreaming bear by Marleen CR1503 
Sizzix Thinlits Brush Lowercase Alphabet 661686
Snijmal wolk AliExpress
Designpapier DécoTime 
Dovecraft Satin Mirror Cardstock


Challenge:


Groetnis, Nynke



13 opmerkingen:

  1. Heey Nynke,

    dat is een leuk zwangerschapskaartje geworden!!! Die leuke beer ligt hier nog ongebruikt in de verpakking. Ik heb niet zo vaak babykaartjes nodig al kan de maan ook voor andere creaties gebruikt worden.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super schattig kaartje maakte je…echt leuk!
    Ik heb de mal ook, hij is enig!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel lief tafereeltje. Leuk zo'n slapend beertje. Ik vind die goudkleurige maan wel een mooie warme uitstraling hebben.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend lief tafereeltje. Zo mooi heb je alle papier en kleuren bij elkaar gezocht. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje! Ik vind de maan in goud juist prima bij het dp passen. Ik ben blij dat er bij ons niet zo veel collega's met zwangerschapsverlof gaan. Dan blijft er niemand over....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n leuke kaart met het beertje op de maan.
    Je collega kon het vast wel waarderen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de maan eigenlijk wel mooi zo in het goud.
    Misschien dat zilver veel teveel contrast geeft, ik zou het gewoon eens uitproberen.
    Ben vernietigd naar de eerste, dat overzicht is leuk om te plaatsen, ik hou het in de gaten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met de gouden maan. ..nog een vraagje... blijven er nog collega’s over om te werken...... hi.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi Nynke.
    Ik vind het goud heel mooi kleuren bij je dp papier.
    Het is een heel lief geheel.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje en de kleuren zijn ook zo mooi!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eine phantastische Karte!
    Danke für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!