donderdag 6 mei 2021

Kerstkaart week 18

 Het is weer donderdag. Week 18 alweer, en dus ook de 18e kerstkaart. Als ik kijk naar het aantal kerstkaarten dat we afgelopen jaar kregen, en alleen die mensen dit jaar een kaart zou sturen, zou ik nu bijna kunnen stoppen met kerstkaarten maken. Het lijkt bij ons ieder jaar wel minder te worden. Zo flauw ben ik niet trouwens hoor, ik heb een vast lijstje met ontvangers, en ook dit jaar krijgt iedereen gewoon weer een kerstkaart. 


Deze keer maakte ik een geborduurde kerstkaart, weer met materialen uit de 'erfenis'. Ik had hier ook weer totaal geen instructies bij, maar gelukkig is er een fijne Facebook-groep waar ik met mijn vragen terecht kan. Ik heb drie verschillende tinten bruin garen gebruikt, het plaatje is van World of craft. Ik koos ook voor twee tinten bruin voor de kaart, de donkere mat zorgde net even voor een mooier contrast.


Ook deze kaarten worden weer ingestuurd bij 52 weeks to Christmas en Crafty Hazelnut's Christmas Challenge.


Groetnis, Nynke


12 opmerkingen:

  1. Mooi geborduurde kerstkaart ,in deze bruin tinten.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A real wonderful wish, Nynke. I like shades of brown yarn, very beautiful embroidery on the card. Thank you for sharing with us the Craftyhazelnut´'s Christmas Challenge. We hope you will join us for the next challenges. Martina - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart heb je weer gemaakt! Chique met de geborduurde rand

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Watceen mooie kerstkaart Nynke
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart heb je gemaakt, geslaagd
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart heb je er weer mee weten te maken, Nynke! Lief plaatje heb je gebruikt en mooie kleuren voor het patroon.
    Ik vind het wel jammer dat er steeds minder mensen echte kaarten sturen. Bij 1 vriendin ben ik ook gestopt met haar een kaart te sturen, toen ze me uitgebreid ging vertellen dat ze het gewoon te veel moeite en gedoe vond om een kerstkaart te sturen. Dat vond ik zo flauw...
    Maar verder krijgt ieder op mijn lijstje gewoon een kaart, ik kijk wel een beetje welke ik naar wie stuur, mensen die het echt waarderen krijgen een kaart waar meer werk in zit :-) en sinds ik ook kaarten stuur en ontvang van blogdinnen is de hoeveelheid mooie post wel weer toegenomen šŸ’•
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het borduren gaat je goed af. Dit ziet er weer heel mooi uit. Goed idee om verschillende tinten bruin te kiezen bij dit plaatje.
    Groetjes van Henriƫt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje mooie kleuren en details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart, mooi borduurwerk en de kleuren passen heel mooi bij het schattige plaatje.
    Ja bij mij ook minder kaarten en handgemaakte kaarten krijg ik vrijwel niet en dat vind ik reuze jammer. Dus dit jaar maar eens meer blogvriendinnen kaarten gaan sturen, dan krijg ik er vast ook wel wat terug ;-)

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie geborduurde kaart. Fijn dat je hulp kreeg bij het patroon. Want het is best lastig als je het nog niet zo vaak gedaan hebt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!