donderdag 29 april 2021

Kerstkaart week 17

 Het leuke molletje kreeg ik op mijn verjaardag, maar hij was nog niet een keer bevrijd uit zijn verpakking. Daar moest maar eens verandering in komen en ik vond de wekelijkse kerstkaart een mooie gelegenheid ervoor. Ik struinde wat rond op Pinterest en liet me inspireren door deze kaart van Cecile. 


Ik maakte er eigenwijs een een A6 kaart van, maar de volgende keer wordt het toch een vierkante. Dat geeft toch net even wat meer ruimte!
Deze kaart stuur ik weer in bij 52 Weeks to Christmas en Crafty Hazelnut's Christmas Challenge.

 

Gebruikte materialen: 
Marianne Design Collectable Eline’s Mol COL1488 
Marianne Design Craftable Trees by Marleen CR1483 
Marianne Design Craftable Mailbox by Marleen CR1519 
Marianne Design Creatable Classic Mailbox LR0275 
Marianne Design Pretty papers bloc Marleen’s Winter Days PB9164 
Marianne Design Clear stamp Kerstpost by Marleen CS1069


Groetnis, Nynke



17 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje leuk het molletje bij de brievenbus
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat een leuke kaart met meneer mol, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met de mol, daar ga je vast nog heel veel plezier aan beleven.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is helemaal leuk! Die mol is bij mij ook onlangs uit de verpakking en als ik niet uitkijk, wil hij er niet meer in!
    Inderdaad op een vierkanten kaart heb je wat meer ruimte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kerstkaart Nynke.
    De mol is zo grappig.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De Mol kan zeker goed op en kerstkaart.
    Heerlijk hè, zoeken op internet naar ideeën?!
    En leuke kaart, ik vraag me af of je op een vierkant kaart genoeg ruimte hebt voor de hoogte...... gewoon maar eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart heb je gemaakt met de mol bij de brievenbus.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje met die lieve mol! Ik heb hem ook maar nog maar 1 keer gebruikt, tijd om hem nog eens te gebruiken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is die mol toch een leukerd. Je hebt een vrolijke kerstkaart met hem gemaakt Nynke.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kerstkaart met de leuke mol. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart is het geworden met het schattige molletje en het mooie design papier. De brievenbus is ook zo leuk.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die mol is zo lekker veelzijdig. Zelf op een kerstkaart steelt hij de show. Mooie kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a cute card! Thank you for sharing with us at Crafty Hazelnut's Christmas challenge. Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Nynke,

    Wat een leuke kerstkaart! Ik moet bekennen dat mijn 'mol' ook nog niet uit zijn verpakking is gekomen... (denk ik toch) Zal hem eens gaan zoeken... haha!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke mollekaart. Heel origineel !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart met meneer mol Nynke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh Nynke deze is echt geweldig leuk zeg !
    Fijn weekend
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!