zondag 9 mei 2021

Reminder voor Knutsels en Kadootjes

 Vandaag is het tijd voor de reminder bij Knutsels en Kadootjes, waar ik gastdesigner mocht zijn. Voor de lopende challenge wordt een Nederlandse tekst gevraagd en ik zag dat daar al veel kaarten voor zijn ingestuurd. Leuk zeg!


Dit is de derde kaart die ik in deze serie maakte, de eerste twee kun je hier vinden. Ook hier weer met alleen een mooi papiertje en een stempel. Ze waren allemaal voor de voorraad, maar inmiddels is deze kaart al verstuurd. Ze blijven helaas nodig, maar ik vind het wel fijn om een handgemaakte kaart te kunnen sturen.
Hieronder zie je nog even alle kaarten uit de serie.


Gebruikte materialen:
Craft Sensations designpapier
Nellie's Choice Clearstamp Hart SENC008


Groetnis, Nynke




10 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaartje wat een rust stralen ze uit als je zo'n kaart krijgt doet dat heel goed, ik vind ze altijd lastig om te maken maar zo is het heel mooi dat ga ik onthouden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie serie condoleance kaarten.
    Rustig.
    Soms hebben we ze jammer genoeg nodig.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en stijlvolle kaarten. Jammer dat je ze al zo snel nodig had.
    Vooral de teksten vind ik erg mooi en erg toepasselijk. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze laatste van je serie is ook heel mooi geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook al zo mooi. Prachtig papier heb je gebruikt.
    Leuk om ze alle drie nog even bij elkaar te zien.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten zijn het, Nynke!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn allemaal heel mooi! Maar de reminder van vandaag heeft toch iets warms...dank je wel dat je gastdesigner wilde zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!