zondag 18 april 2021

Nog een keer TSOT

Toen ik mijn beterschapskaartje nèt af had afgelopen week, zag ik bij Annemarie en Merit deze leuke kaart volgens dezelfde sketch. Ik had mezelf zo gefixeerd op het gebruiken van een plaatje voor deze sketch, dat de leuke diertjes geen tel in mij op waren gekomen. Meteen nam ik mij voor om de sketch nog een keer te maken, maar dan met een van de leuke diertjes van Eline Pellinkhof.


Het werd een behoorlijke last minute klus, ik stuur de kaart nu in met nog ongeveer twee uur te gaan voor deze challenge. Zo laat heb ik volgens mij nog nooit een kaart ingestuurd. Het lijkt potverdrie wel net mijn huiswerk op de middelbare school (en eerlijk is eerlijk, ook op het HBO kwam dat nog vaak voor).

Wat is die alpaca leuk hè? Ik had er lekker een paar op voorraad liggen, in elkaar gezet tijdens een knutseldate met mijn collega. Kon hem mooi van haar gebruiken. Het wordt echt wel tijd dat de avondklok weer wordt afgeschaft, dan kunnen we weer eens samen een avondje freubelen.


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Collectable Eline’s Alpaca COL1470 
Marianne Design Pretty Papers Bloc Floral Delight PK9161 
Marianne Design Pretty papers bloc Eline’s Summer Picnic PB7056
Snijmal polaroid frame Love2Craft 
Craft Emotion Clear Stamp set 130501/1707

Challenge:


Groetnis, Nynke





10 opmerkingen:

  1. Wow! Gorgeous papers to go with this adorable llama! Love the stitched details, and that bright green! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Nynke.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk papier en schattige alpaca!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is hartstikke mooi! Ik vind de alpaca erg leuk! En inderdaad; het zou weer leuk zijn om live te kunnen knutselen met vriendinnen. Nu doe ik dat met mijn knutselmaatje via Skype; dat is iets, maar kan niet tippen aan gezellig samen zijn. Leuk dat je nog een keertje meedoet met TSOT. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowww gaaf Nynke,

    Je mag van mij wel vaker last minuten
    kaartjes maken😉

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nynke, your little alpaca is adorable! I like his green harness and blanket. It goes so well with the gray fur. Great coordination of your background paper with your alpaca, too! Thank you for sharing yet another example of your creativity!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi, soms wordt je via een blog op andere gedachten gezet, daarom is het bloggen ook zó leuk.
    Niet alleen leuk contact, maar ook ideeën opdoen bij elkaar.
    Deze kaart is héél leuk, wat een bofbips ben jij, dat je de alpaca kon lenen van je vriendin, het is zo'n lieverd.
    Mooi dat het kleedje qua kleur goed bij de rest van de kaart past.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaart met de schattige alpaca Nynke, ondanks de tijdsdruk is het je supergoed afgegaan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Awww this is a cute llama! I love it! Thank you for sharing at Try Stampin'on Tuesday. Valérie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great card! Thank you for joining Try Stampin' on Tuesday for Challenge #501.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!