maandag 19 april 2021

Jort geboren

 Hoera! Jort is geboren, de derde 'schoolbaby'. Met die babyboom op mijn werk zijn we nu over de helft. Drie baby's op de wereld gezet, nog twee te gaan! Inmiddels mag ik ook al over het verlofkaartje voor de volgende collega gaan nadenken, want die gaat  over twee weken ook al met zwangerschapsverlof.


De kangoeroe had ik nog niet eerder gebruikt, dus die geleend en meteen maar een paar keer gemaakt. Deze is zo perfect voor een geboortekaartje! Ik maakte er deze keer een stoere kaart van in kraft en donkerblauw, met een beetje zilver. De vlaggetjeslijn moest er ook op, dan kan deze kaart mooi meedoen bij 2 sisters. Ik had het liefst letters gestanst voor op de vlaggetjes, maar helaas waren al mijn letters te groot. Dan maar gestempeld en ge-embossed, dat glinstert minstens zo mooi. Zou ik nu dan nóg een stansalfabet moeten kopen?


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Collectable Eline’s Kangaroo COL1446 
Marianne Design Creatable Bunting Banners LR0581 
CarlijnDesign snijmallen Fijne feestdagen Groot CDSN-0065 (sterretjes) 
Marianne Design Pretty Papers bloc Men Only PK9169 
Marianne Design Pretty papers bloc Ocean Adventure PB9162
Designpapier Craft Sensations 
Carlijn Design Clear stamps Alfabet Modern CDST-0046



Groetnis, Nynke



16 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje met deze leuke stansjes, prachtig papier gebruikt Nynke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nynke wil je mij een e-mail via mijn blog sturen dan stuur ik je wat door :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!!!!
    Nog 2 te gaan en 1 met verlof, nou jij kan je voorlopig nog lekker uitleven met baby kaartjes maken.
    Inderdaad stoer, deze kaart, maar de kangoeroe met haar baby maakt het zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dotje deze mooie kaart met de kangaroe met haar kleine baby Nynke!
    Leuk zo met de geemboste letters! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje Nynke....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met de schattige kangeroe is het geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje! En leuk dat je meteen weer aan de slag kan!
    Dank je wel voor je deelname aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je voor de geboorte van Jort gemaakt. Mooie stoere kleuren
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou zeggen: natuurlijk! Koop een alfabet wat je kunt stansen (ik durf niet te zeggen hoeveel verschillende ik heb, ben een beetje verslaafd aan letters...)
    Je kaart is superleuk! Die kangoeroe heb ik pas ook voor het eerst gebruikt, maar ik kan de kaart ermee nog niet laten zien....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke stoere baby kaart voor de kleine Jort.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje is het geworden. Lekker stoer door dat mooie papier. Heb zelf paar varianten van alfabet stansen hele grote letters maar ook super kleine. Altijd handig.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief babykaartje Nynke,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieve babykaart met die leuke kangoeroe Nynke en in combinatie met die leuke vlaggenlijn heel feestelijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele leuke kaart.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!