zaterdag 17 april 2021

Beterschapskaartje

Dank jullie wel weer voor de leuke en lieve reacties op mijn afgelopen kaartjes! Het lukt mij op mijn werkdagen niet altijd goed om bij iedereen langs te komen voor een berichtje, en dat vind ik vooral op de kerstkaartendonderdag best vervelend. Superlief dat jullie zo enthousiast blijven reageren op mijn kaarten!

Dan over de kaart van vandaag. Ik dacht afgelopen week even slim te zijn: een leuke sketch van Try Stampin' on Tuesday combineren met een opdracht als gastdesigner. Toen ik de GD-kaart in wilde plannen, kwam ik tot de ontdekking dat dat niet samen zou gaan, want ik mag die kaart pas plaatsen als de challenge al is afgelopen. Tsja, wat doet een mens dan? Nog een kaart maken natuurlijk!



Ik pakte een mooi plaatje, zocht er passend designpapier bij en maakte nog een kaart. Het maken ging nu lekker vlot, omdat ik alle maten en verhoudingen al een keer had berekend.

Ik blijf het werken met dit soort plaatjes best lastig vinden. Ik wil er niet al te veel bij 'proppen' om de aandacht niet te veel af te leiden van het plaatje, maar dan vind ik ze ook al snel te kaal. Deze kaart zag er eerst ook anders uit. Ik heb het hoekje met bloemen en de plaksteentjes later nog toegevoegd.


Gebruikte materialen: 
Crea-Nest-Lies XXL 22 (stitch) 
Crea-Nest-Lies XXL 08 
Marianne Design Creatable Blossom LR0697 
Marianne Design Craftable Kan met bloemen by Marleen CR1499 
Marianne Design Craftable Poinsettia by Marleen CR1478
Marianne Design Birdhouses Spring Knipvel VK9573 
Marianne Design Pretty papers bloc Eline’s Summer Picnic PB7056
Designpapier Craft Sensations


Challenge: 
TSOT #501


En ik ben zoooooooo blij! Afgelopen week won ik (voor het eerst) de challenge van Marianne Design. Dat voelt stiekem wel extra speciaal, ik vind daar de winnende kaarten altijd zo mooi! Denk dan vaak dat ik daar met de mijne nooit aan kan tippen.
Er zit natuurlijk nog even een leuk prijzenpakket aan verbonden, dus ik kan de komende tijd weer lekker aan de slag!




Groetnis, Nynke






20 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Nynke met je winnende kaart bij MD dik verdiend. ook dit kaartje is heel mooi en zeker het plaatje mooi dat je het zo vrij hebt gehouden. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi, zacht kaartje! Leuk dat je weer meedoet met TSOT. En wat gaaf zeg, gefeliciteerd met je eerste plek! Superleuk. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He5 is een hele mooi kaart geworden. Leuk samengesteld met het leuke hoekje erop zo is het zeker voldoende. En mooi dp erbij gecombineerd. Gefeliciteerd met je prijs bij Marianne design. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit plaatje vraagt idd de aandacht en je hebt het goed opgelost met mooi DP en een fijn bloemetje.
    Proficiat met je winnende kaart. Helemaal super!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje is het geworden. Zag al dat je had gewonnen. Was al helemaal blij voor je. Je verdient het want je kaart was erg mooi maar eigenlijk alles wat je maakt vind ik erg leuk. Gefeliciteerd ermee en veel plezier met je prijs. Ben benieuwd wat je ermee gaat maken. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nynke,
    ik moest wel even lachen, want dat soort dingen overkomt mij ook. Maar je kaart is erg leuk! Ik herken de sketch meteen, want ik ben er vandaag ook mee bezig geweest. En van harte met je prijs. Zo leuk om wat te winnen. Het motiveert ook weer, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een superlief en mooi kaartje Nynke, perfect alles gematcht.
    Wat super dat je gewonnen hebt bij Marianne want daar winnen inderdaad alleen maar de mooiste creaties dus die kun je in je zak steken!!
    Fijn weekend Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So very pretty, Nynke - love that floral background paper, perfect to really set off the sweet birdhouse! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat! Winnen is altijd een fijn gevoel en dan een prijsje erbij, dat is genieten. ( Zeker als het van MD is )
    Deze kaart vind ik mooi in de zachte tinten. Ook jij bedankt voor je lieve reactie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is so sweet - love the birdhouse! Thanks for sharing with us at TSOT :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Heel mooi rustig heb je het gehouden.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart, die is ook echt schitterend met de mooi aangeklede krans.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo, die is mooi.
    De kleuren zijn perfect bij elkaar.
    Gefeliciteerd met je eerste gaat disigner schap, leuk is dat hè?!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi kaartje in de vrolijke kleurtjes
    gefeliciteerd met je prijs ben benieuwd wat je ermee gaat maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Nynke, ik heb door mijn drukke werweken ook niet altijd de tijd om overal te reageren en zeker niet op de kerstdonderdag maar doe ook mijn best! Je kaartje is weer een lievie in deze kleuren! En je nog van harte met je prachtige winnende kaart bij Marianne design ik had het gezien en idd. het blijft heel speciaal als je kaart word gekozen door het DT! geniet er maar lekker van!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Nynke, hier nog iemand die ook niet altijd en overal op
    kan reageren. Doe mijn best en meer kan ik niet doen.

    Wat is je kaartje mooi in deze tinten. Gefeliciteerd met je
    toppertje en prijs! Heerlijk he zo'n opsteker.

    Groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Daar moet je niet om malen Nynke, als het niet lukt te reageren dan is dat zo. Het is en blijft een hobby hè :). Je hebt een mooie voorjaarskaart gemaakt en het plaatje komt nog steeds mooi uit. Lief die zachte kleurtjes . Gefeliciteerd met je winnende kaart bij MD, dat was ook een mooie kaart. Leuk dat je een mooie prijs krijgt, kunnen wij weer meegenieten met wat je ervan maakt hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nynke, what a lovely card for Spring! Love how you tied your birdhouse image to the background paper using soft pink flowers! Thank you for sharing your creativity once again with us at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Greaye use of the sketch this week! Thank you for joining Try Stampin' on Tuesday for Challenge #501.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!