dinsdag 20 april 2021

Gastdesigner bij Mijn Hobbyhonk

 Bij Mijn Hobbyhonk start vandaag een nieuwe challenge. Het thema is deze keer: kikkers. Omdat ik een topplekje had behaald, mocht ik gastdesigner zijn.  Gelukkig had ik op mijn verjaardag het leuke knipvel met de kikkers gekregen, en het Summer Picnic papierblok. Dat past er qua kleur zo goed bij! 


Ik koos voor deze leuke sketch van Try Stampin' on Tuesday, maar kan hem daar, zoals ik eerder al vertelde, helaas niet meer insturen. Niet zo slim gepland van mij... Dit is overigens wel een sketch die ik ga bewaren, ik vind het zo'n leukerd!


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Knipvel Eline’s Frogs AK0084 
Marianne Design Pretty papers bloc Eline’s Summer Picnic PB7056 
Marianne Design Creatable Blossom LR0697 
Crea-Nest-Lies XXL 22 (stitch) 
Crealies Clear Stamps Tekst&zo Beterschap CLWSNL11


Groetnis, Nynke



11 opmerkingen:

  1. Leuke kikkerkaart Nynke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart en een vrolijke kikker gebruikt dus een echte opkikker .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke gdt-bijdrage met de kikker én gezonde appel!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kikkerkaart en het papier past inderdaad perfect bij het plaatje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een leuke en fleurige opkikker gemaakt! Leuk dat je GD mocht zijn!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een eer dat je gastdesigner mocht zijn. Je kaart is erg mooi geworden. Die plaatjes zijn zo leuk van die kikkers. Laatst ze ook besteld, nu erg nog een keer een kaart mee maken. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart maakte je als gastdesigner! En dit mooie papier heb je leuk verwerkt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent te laat voor de sketch challenge, maar je laat hier wel een heel leuk voorbeeld kaartje zien.
    De sketch is er zeker 1 om te bewaren.
    Wat een gelukje dat je het kikker knipvel kreeg. Een vrolijke, leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel voor je schitterende GD-bijdrage Nynke!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!