zaterdag 10 april 2021

Gastdesigner bij Carlin's kaartenparadijs

 Met deze kaart haalde ik bij Carlin's Kaartenparadijs een top 3 notering. Superleuk natuurlijk! Ik mag gastdesigner zijn voor de lopende challenge, en dat is er wel eentje waar ik wat mee kon. Maak een kaart geïnspireerd op het volgende moodboard en verwerk er parels en/of strasssteentjes op.


Ik hou erg van de kleurencombinatie roze/wit/groen, dus dit was helemaal in mijn straatje. Die kleurencombinatie is ook wel de grootste inspiratiebron geweest uit het moodboard. Eitjes, lammetjes of vogelhuisjes zitten ook niet echt in mijn (toch niet geringe) verzameling snijmallen, dus ging ik maar vooral voor de bloemetjes en de kleuren uit de foto's. Ik maakte er een lenteachtig kaartje van, met een kan met takken, en potjes met planten.



Ook deze kaart werd al snel geconfisqueerd door mijn moeder. Gelukkig had ik er deze keer wel al een foto van gemaakt.


Gebruikte materialen:
Snijmallen kan, kader en sommige takken: AliExpress 
Marianne Design Craftable Marleen's greenery CR1464 
Marianne Design Craftable Cactus CR1413 
Marianne Design Craftable Kan met bloemen by Marleen CR1499 
Carlijn Design Stempels Elegante Verjaardag CDSN-0042
Designpapier Craft Sensations
Plaksteentjes en -parels uit voorraad


Groetnis, Nynke








18 opmerkingen:

  1. Nynke de kleurtjes samen met de leuke stansjes maken een mooie kaart fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi lente kaartje in de vrolijke kleurtjes en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke gdt-bijdrage Nynke! Je kunt je kaart ook inzenden voor de plantjes challenge bij Knutsels en Kadootjes!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Zo mooi van kleur, ik houd hier wel van ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie voorjaarskaart heb je gemaakt Nynke.
    Zo'n mooie zachte kleurtjes.

    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is heel geslaagd in deze mooie voorjaarskleuren! Leuk dat je GD mocht zijn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nynke bedankt dat je Gast Designer bij Carlin's Kaartenparadijs wou zijn. Daar zijn wij heel blij mee.
    Je zorgt voor een supermooie reminder voor onze challenge.
    Leuke ideetjes uit het moodboard gehaald en vooral mooi met de kleurtjes gewerkt.
    Leuk afgewerkt met de pareltjes en de strass steentjes.
    Heel knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk lente-achtig kaartje! Ik begrijp dat je moeder deze meteen wilde hebben, erg mooi gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, jouw moeder is net een ekster. Maar je moet het maar zien als een groot compliment. Het is ook wel weer een beauty van een kaart geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige lentekaartje .
    Geen wonder dat je moeder deze meteen inpalmden .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal mee eens prachtig zijn deze kleurtjes bij elkaar! Leuk dat je gastdesigner mocht zijn Nynke en prachtige kaart heb je gemaakt! Haha je moeder is er als de kippen bij...geweldig!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kleurencombinatie roze met wit en groen! Prachtig kaartje!
    Haha jouw moeder pikt al je kaartjes in! Mijn moeder maakt ze gelukkig zelf!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart met al die mooie planten en bloemen. Hele mooie kleuren.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke en frisse kaart. Je hebt ok 2 plantjes op je kaart staan. Kun je nog meedoen bij K&K...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie lentekaart heb je gemaakt Nynke met de roze en groene tinten. Zo leuk met de planten en bloemen.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dit een mooie kaartje geworden. Zulke mooie zachte kleuren.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie vrolijke kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooo SuperMooi kaartje in prachtige kleuren Nynke xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!