zondag 11 april 2021

Nog meer planten

Bij Try Stampin' on Tuesday had ik een leuke sketchchallenge gezien waar ik nog graag aan mee wil doen. Al de hele week had ik er allemaal ideeën voor in mijn hoofd en vandaag kon ik er eindelijk mee aan de slag.


 Vanochtend waren wij weer eens vroeg wakker, dus kon ik lekker aan de freubel. Tijdens een winkelafspraak bij de Action kocht ik afgelopen week een mooi blok papier, dat erom schreeuwde gebruikt te worden. Het papier met de plantjes trok meteen mijn aandacht, want die worden gevraagd bij Knutsels en Kadootjes.

Ik kon niet kiezen of ik het designpapier als strook of als achtergrond wilde gebruiken, dus ik heb maar gewoon twee kaarten gemaakt met deze sketch. Eén exact volgens voorbeeld, de andere liggend. 


De kaarten hadden vrij vlot klaar kunnen zijn, maar het duurde toch nog een tijdje. Ik stanste namelijk heel veel potjes, planten en cactussen, om maar genoeg keuze te hebben. Daar heb ik zeker de helft niet van gebruikt. Gelukkig is het geen bederfelijke waar en wat in het vat zit, verzuurt niet. Zo'n hoeveelheid planten is nooit weg natuurlijk, die komen een andere keer wel weer eens van pas. 


Gebruikte materialen: 
Crea-Nest-Lies XXL 22 (stitch) 
Carlijn Design snijmallen Rechthoeken & Frames CDSN-0037 
Marianne Design Craftable Cactus CR1413 
Marianne Design Craftable Marleen's greenery CR1464
Snijmal grote plant + pot + steker AliExpress 
Carlijn Design Stempels Elegante Verjaardag CDSN-0042
Designpapier Décotime
Plaksteentjes uit voorraad


Challenges:
TSOT #500 (first card)
Knutsels&Kadootjes (eerste kaart)


Groetnis, Nynke










12 opmerkingen:

  1. Zo jij hebt een leuke blokje gescoord met gave planten erop, dan heeft je kaart niet veel meer nodig, leuk de plantjes erbij..bedankt voor het mee doen bij K&K.groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nynke, love your succulent cards! I think the pattern paper works BOTH ways! That little round prickly cactus is really cute! Thank you for joining us at Try Stampin' on Tuesday for our 500th challenge!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf papier inderdaad! Past perfect bij de plantjes. Dank je wel dat je weer meedoet met TSOT. Fijne zondagavond nog! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaaaah wat een gaaf papier!!!! Helaas geen Action heel dicht bij om het de moeite te maken een afspraak te maken (en dan dat dat papier op is ;-)) Je kaartjes zijn super leuk geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk papier en een leuke kaartjes! Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K. En nee, geen bederfelijke waar en gen bederfelijk weer... dus die blijven heel lang goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaartjes met super leuk papier.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Loving both interpretations of your card. The patterned paper is just perfect for your die cuts. Thanks for joining us at Try Stampin' On Tuesday.

    sue n.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn alle 2 heel leuk en mooi papier!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 gave kaartjes, Nynke....toevallig heb ik mijn kaartje voor K&K net klaar.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous, Nynke - LOVE succulents of all kinds, and these are super cute dies and papers both! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn beide heel erg leuk geworden Nynke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zijn 2 super leuke kaartjes Nynke. Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!