donderdag 15 april 2021

Kerstkaart week 15

 Deze week een vlug-klaar-kaartje voor 52 Weeks to Christmas en CHNC. Ik had van mijn kerstkaart in pastelkleuren nog een uitgestanste tekst over. Als je deze in twee kleuren stanst, maak je er eigenlijk meteen twee. Voor nu best handig, want zo was mijn kerstkaart gauw af. Deze kaart was, nu ik niet hoefde te stansen, echt binnen een half uurtje klaar.


Ik gebruikte deze kaart van LindaCrea als inspiratiebron. Het papier dat zij gebruikte heb ik ook, en wilde ik in eerste instantie gebruiken voor deze kaart. Alleen is mijn tekst met zilver, en dit papier heeft gouden accenten. Dat vond ik minder mooi matchen, en zo haalde ik mijn blokje met Eline's Silver Stars maar tevoorschijn.

Hieronder een detailfoto, in een poging de glitters van het zilverpapier mooi te vangen. Jammer dat die glitter op een foto lang zo mooi niet schittert.


Gebruikte materialen: 
Carlijn Design snijmallen Grote teksten Kerst CDSN-0078 
Marianne Design Pretty papers bloc Eline’s Silver Stars PB7048
Vaessen Creative Zelfklevend glitterpapier
Vellum


Groetnis, Nynke



23 opmerkingen:

  1. Prachtig Nynke als je de foto vergroot dan zie de schittering heel goed, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig, en op de tweede foto is het glitterpapier heel goed te zien.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaart en wat een geweldige stansen heb je gebruikt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje de letters komen zo mooie uit op het dp papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Nynke.
    Mooi met die grote letters.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi kerstkaartje heb je gemaakt met dit prachtige papier Nynke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart! Leuk om het papier zo in stroken te verwerken.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is mooi Nynke. Die tekst is al zo gaaf op zich, die heeft niet veel méér nodig. De meeste kaarten zijn in het echt mooier, je ziet diepte, meer glans/schittering etc. Dat houd ik altijd in mijn achterhoofd bij het kijken.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart! Ik heb hetzelfde papier gebruikt voor de kerstkaart van vandaag maar het is een hele andere kaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed dat je de detailfoto laat zien want zo is de bling bling goed te zien en het ziet er prachtig uit, een hele mooie kaart Nynke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een letterlijk schitterende kerstkaart, Nynke! Leuk gedaan! En een kaartje dat wat sneller klaar is is ook wel eens fijn, toch?
    Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gedaan en op de uitvergroting is het glitter heel goed te zien hoor!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooi kaartje en die letters met een zilveren randje hebben niet veel meer nodig! Leuk dat je meedoet met 52wtc. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie grote duidelijke letters op je kerstkaart Nynke ,
    een snel kaartje met glitter kan heul mooi zijn
    Fijne dag met een groet v Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi deze kaart met de leuke tekst met zilveren randjes. Leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gaaf met die grote letters. Na vergroten van de foto kun je de glittering goed zien!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kleurencombinatie en prachtige,tekst.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze is gaaf Nynke,

    Prachtige grote tekst en hij
    sprankelt subtiel.

    Groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gauw klaar of niet ik vind het echt een hele leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. heel mooi dit kerstkaartje Nynke...mooi gedaa met die tekst, en een vlug kaartje is ook wel eens leuk...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuk kaartje. Mooie stans is dat met die grote woorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat is leuk gedaan! Mooi met het vellum tegen de achtergrond. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi met die grote tekst !!!!
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!