donderdag 18 maart 2021

Kerstkaart week 11

Het was de afgelopen weken rustig hier. Weinig inspiratie en energie om te freubelen en ook geen puf om een paar rondjes langs jullie allemaal te maken. Inmiddels lukt het knutselen weer, en hoop ik dat het mij ook lukt om weer wat regelmatiger bij jullie langs te komen.



Gelukkig had ik de kerstkaart voor deze week al af, dus hoef ik er alleen nog een berichtje bij te maken. Uit mijn serie achtergronden van alcoholinkt stanste ik een kerstboom. Een tekstje en wat sterren erbij en dan ligt er weer een leuke CAS-kaart.

Zie je al die mooie schakeringen groen in de kerstboom?


Gebruikte materialen:
Snijmal kerstboom Joy! 6002/1144
CarlijnDesign snijmallen Elegante Kerst CDSN-0025
CarlijnDesign snijmallen Fijne feestdagen Groot CDSN-0065 (sterretjes)

Challenges:


Groetnis, Nynke


En supertof: met onderstaande kaart haalde ik een topplekje bij Mijn Hobbyhonk!






26 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kerstboompje, de sterren passen er mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart en die kerstboom is super!
    Gefeliciteerd met je top kaart.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kerstboom is prachtig met al die kleurschakeringen, de gouden sterren en de tekst past er perfect bij.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een leuk en lief kaartje heb je gemaakt, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje leuk de verschillende kleuren in de boom
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, heel tof die boom van alcohol inkt! Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De mooie kleuren van de boom vielen me direct op, hij wordt er heel levendig door.
    Al met al een mooie kaart geworden.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kerstboom is dit! Erg leuk kaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend, die kerstboom met al die groenschakeringen! Heel mooie kaart Nynke!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi dat boompje op je kaart.
    Dat heb je leuk gemaakt Nynke.
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kerstboom op je kerstkaart v week 11 Nynke
    Proficiat met je mooie topper Wwaauuw.....
    Vriendelijke groet Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf effect geven die schakeringen groen aan je kerstboom Nynke, mooi. Een mooie sfeervolle kerstkaart vind ik het.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en gefeliciteerd met je toppertje.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi rustig kaartje Nynke.
    Gefeliciteerd met je toppertje....ook een leuke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi deze boom Nynke !!!
    Prachtige kaart geworden.
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie boom en staat prachtig op je kaart. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk Nynke om een kerstboom van het met alcohol inkt gemaakt achtergrond een boom te stansen. Leuk effect. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. goed idee, heel mooi effect die kleurschakeringen in de uitgestanste boom!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige boom! Hopelijk is je inspiratie snel weer terug, want dit is een hele leuke kaart! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is een HEEL MOOI kerstkaartje Nynke en die kerstboom is SUBLIEM.
    Ik hoop voor je dat je binnenkort weer ontspannen kunt freubelen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Your alcohol ink tree looks great - love the CAS design.

    Thanks for joining us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zag net dat je de eerste plek hebt behaald bij Hobbyvision. Gefeliciteerd!!
    Die kaartje waren ook zo mooi. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Nynke,
    Bedankt voor je reactie op mijn kerstkaart. Daardoor kon ik nu jouw blog ook vinden en gaan volgen. Leuk om elkaar zo te kunnen inspireren.
    Leuke CAS kerstkaart heb je gemaakt. De kerstboom, gestanst uit een alcoholinkt achtergrond is heel mooi door de verschillende groentinten.
    Gefeliciteerd met je topplek.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik miste je al maar snap het wel....gelukkig ben je er weer met een prachtige kerstkaart en dan nog een winnende kaart,nou hopelijk lukt dit om je weer spirit te geven.
    Fijn weekend Nynke Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je kaart is prachtig geworden en ook nog een top plek behaald, gefeliciteerd!! Hopelijk geen nare reden dat je geen energie etc voor knutselen had? Soms heb ik ook met de drukte van gezin etc dat ik er gewoon niet aan toe kom, gewoon even niksen is dan soms ook fijn of als er privé wat is met ziekte, corona of zorgen, dan lukt het soms ook even niet... Heel herkenbaar hoor! Heeft elke Blogster wel eens last van, geeft niks, soms gaan andetr dingrn even voor. Maar... Fijn om weer een mooie kaart van jou te zien! Hopelijk zien we de komende tijd weer meer van je :)

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!