zaterdag 6 februari 2021

Sneeuwklokjes

 Met de decembersketch van het challengeblog van De Egel nog in mijn achterhoofd, freubelde ik wat met mijn nieuwe sneeuwklokjes. 



Met het wat donkere designpapier werd het niet een heel fleurig kaartje, maar met een 'veel liefs'-stempel, kan hij toch voor verschillende gelegenheden.



Gebruikte materialen:
Marianne Design Craftable Sneeuwklokjes by Marleen CR1490
Carlijn Design snijmallen Rechthoeken & Frames CDSN-0037
Nellie`s Multi Frame Die straight round MFD 055
Designpapier StudioLight
Designpapier Craft Sensations.
WOW embossingpoeder Opaque bright white, super fine
Craft Emotion Clear Stamp set 130501/1707
Plaksteentjes Hunkydory

Groetnis, Nynke



14 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Nynke,

    Ik vind dat donkere groene papier metg het werkje erin in juist heel mooi erbij. Een heerlijk voorjaarskaartje met de sneeuwklokjes die uit de sneeuw komen
    Groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het een super mooi kaart. Zo sjiek. Sneeuwklokjes snijmal vind ik erg mooi.
    Twijfel elke keer of ik die ook moet bestellen. Toch maar in winkelmandje klaar gelegd.
    Groetjes, Christa





    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje in al zijn eenvoud Nynke....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje altijd zo leuk om te zien sneeuwklokjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sneeuwklokjes zijn zo lief he Nynke.
    Je maakte er een prachtig kaartje van, je gebruikte papier is ook heel erg mooi en bijpassend. En zoals je schrijft...je kunt hem voor heel veel gelegenheden gebruikte,slim!
    Een fijn weekend gewenst xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een mooi en lief kaartje.
    De sneeuwklokjes duiken ook al in de tuin op.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het donkergroene pspier wel leuk bij de sneeuw klokjes passen.. het is edn leuke kaart geworden
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een heel lief kaartje, de sneeuwklokjes komen prachtig uit op het groene design papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt heel mooi papier gebruikt bij de sneeuwklokjes.
    Een heel mooi geheel!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi kaartje. Juist prachtig met die donkergroene achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje met de sneeuwklokjes! In de tuin kwamen ze al op maar nu zijn ze bedolven onder de sneeuw!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaartje is prachtig, ik ben fan!
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief met die sneeuwklokjes en altijd handig om zo'n kaart voor alle gelegenheden in huis te hebben Nynke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!