maandag 8 februari 2021

Liftchallenge

 Er zijn de afgelopen week weer een aantal volgers bij gekomen. Welkom allemaal! Superleuk dat je meeleest! 

Bij de Liftchallenge wordt deze keer gevraagd om een achtergrond met heat embossing, die je daarna kleurt met inkt. Een volledig nieuwe techniek voor mij, dus dat was absoluut interessant. Ik heb geen achtergrondstempels in huis, dus heb ik ervoor gekozen om een kleinere stempel steeds te herhalen. Eigenlijk wilde ik hier de mooie dunne jij-stempel voor gebruiken, die bij de JIJ snijmal zit, maar helaas had ik die stempelset uitgeleend, dus moest ik het anders oplossen. Gelukkig heb ik de andere set van Karin Joan ook, en die stempel past er minstens zo goed bij!


De vier kleuren Distress inkt bracht ik aan met een grote make up-borstel van Action. Die gebruikte ik nu ook voor het eerst, en ik geloof dat ik dat toch fijner vind blenden dan de foampads. Dat wordt bij mij niet zo mooi egaal, en je ziet toch af en toe goed waar de rand van het sponsje heeft gezeten.
De grote JIJ heb ik gedept met versamark en bewerkt met zwart embossingpoeder, voor een mooie glans. 


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Karin's JIJ KJ1726
Marianne Design clear stamp Hartjes Regen KJ1703 
Cirkelstans met stitch Onbekend
Distress inkt Mustard Seed, Mowed Lawn, Salty Ocean, Peacock Feathers
WOW embossingpoeder Primary Ebony Regular
WOW embossingpoeder Opaque Bright White Super Fine
Vellum

Challenges:
Liftchallenge


Groetnis, Nynke



10 opmerkingen:

  1. Wow, ik vind je kaart superleuk! Deze gestempelde JIJ staat ook prachtig op de achtergrond!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een leuke kaart voor de challenge gemaakt. Achtergrond is super mooi geworden.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gedaan! De Jij's inde achtergrond, de kleuren en da cirkel met een grote Bold JIJ erop, heel gaaf! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee om zelf je achtergrondje op deze manier te stempelen. Met de vrolijke kleuren en de grote stans erop een mooi geheel! Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie jij...kaart heb je gemaakt. De achter grond is erg mooi met deze kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij hebt er echt een leuk kaartje van gemaakt Nynke.
    Ik ben vandaag bezig geweest....komt later deze week op mijn blog.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kaart! Mooie kleuren en het vellum geeft een leuk effect.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk met het velum Nynke,een prachtige kaart.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat tof dat je deze, voor jou nieuwe techniek, hebt uitgeprobeerd! Goed opgelost om de stempel steeds te herhalen.
    De grote JIJ heb je super gedaan.
    Mooi geheel, toffe kaart. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Nynke!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!