dinsdag 2 februari 2021

Robot

 We hadden weer  een jarige leerling vorige week, dus daar mocht weer een feestelijke verjaardagskaart naar toe. Deze keer een jarige jongeman en daar vond ik de robot perfect voor.


Het vrolijke papierblokje van Carta Bella lag al een tijd te wachten, maar mocht nu dan eindelijk tevoorschijn komen. Een prachtig blokje en heel geschikt voor jongenskaarten.



Gebruikte materialen:
Marianne Design Collectable Robot COL1403
Crea-Nest-Lies XXL 22 (stitch)
Crea-Nest-Lies XXL 08
Carlijn Design snijmallen Rechthoeken & Frames CDSN-0037
Snijmal Ballon en '7' Action (Love 2 Craft?)
Carlijn Design Clear stamps Alfabet Modern CDST-0046
Designpapier: Balla Carta Toybox CBTB66015
Holografisch zilverkarton Action


En ik ben helemaal blij! Bij Tuesday Morning Sketches werd deze kaart twee keer tot favoriet gekozen. Wat een leuke opsteker!


Groetnis, Nynke


9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje voor de jarige jongeman, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je 2 keer als favoriet bent gekozen. Ook terecht jouw kaartje vond ik zelf ook een van de mooiste. Robot kaartje is ook alweer zo mooi, lekker vrolijk.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een leuke kaart voor de jarige jongeman. Niks leuker dan een kaart krijgen van de juf! Gefeliciteerd met je mooie topper, tof dat hij twee keer is gekozen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke robotkaart heb je gemaakt.
    Helemaal perfect voor een 7-jarige.
    Gefeliciteerd met je andere kaart, die is ook zo ontzettend leuk.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Nyncke,

    Robots doen het altijd goed bij jongens! Goed gekozen dus...
    Leuk kaartje werd het!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nynke, zag ik toch ineens dat jij volgster bij mij was, ik heb me natuurlijk ook meteen bij jou aangesloten, zo mis ik ook jouw kaartjes niet! Wat is dit een heerlijk vrolijk jongenskaartje zeg, erg leuk gedaan. Een fijne woensdag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ojaaa en gefeliciteerd met je 2x! gekozen kaartje, dan heb je toch iets goeds gedaan,niet dan?

      Verwijderen
  7. Wat een leuke robot is dat Nynke en inderdaad heel vrolijk dessin-papier. Wat gaaf dat je kaart twee keer gekozen werd, gefeliciteerd, altijd leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!