zondag 31 januari 2021

Zwart-wit met een beetje rood

 Vandaag een kaartje voor de voorraad. De challenge van Hobbyvision (zwart wit met een beetje rood) speelde al even door mijn hoofd en bij Tuesday Morning Sketches zag ik een leuke sketch. 'Dat moet te combineren zijn', dacht ik. En dat is inderdaad gelukt. 


Dit zwartwitte blok van Marianne Design is één van de eerste 'merk'-blokken die ik kocht en ik ben er nog steeds heel erg blij mee! Inmiddels heb ik wat meer keus, dus komt hij wat minder vaak op tafel, maar hij is al heel veel gebruikt. Ieder reststukje wordt ook bewaard, vind het bij deze echt zonde om weg te gooien. Kleine randjes en hoekjes gebruik ik dan om de binnenkant van een kaart bijpassend te versieren.


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Clear stamp Eline’s animals Panda EC0179
Marianne Design Craftable Presents by Marleen CR1488 
Marianne Design Pretty papers bloc Do what you love PK9149 
Carlijn Design snijmallen Rechthoeken & Frames CDSN-0037
Carlijn Design Stempels Elegante Verjaardag CDSN-0042
Distress inkt Barn Door


Challenges:


(Nu pas, bij het invoegen van de sketch, zie ik dat mijn sentiment bovenaan had gemoeten.
Ik hoop maar dat mijn kaart toch mee mag doen...)



Groetnis, Nynke



17 opmerkingen:

  1. Wat leuk is het geworden. Panda stempeltje is zo schattig!
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt
    Mooi met de rode details
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een leuke kaart met die vrolijke panda, zo leuk met de rode details!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd deze kaart met de panda.

    En je kan weer een vreugde dansje maken😉

    Noflike dei in groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart Nynke. De lieve panda past er zo mooi bij.
    Het zwart-wit blocje is inderdaad heel fijn om te gebruiken.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very cute card! Love the panda!
    Thanks for playing along this week at Tuesday Morning Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zwart/wit met rood blijft een mooie combi! En jij hebt er met de pandabeer een leuke kaart van gemaakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke kaart heb je met de schets van Tuesday Morning Sketches gemaakt, Nynke. Bedankt voor het meedoen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje!. De combi van zwart en wit met een klein vleugje andere kleur vind ik altijd heel leuk. En met rood helemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great black and white card. Cute little panda. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha, grappig en lief kaartje heb je gemaakt, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een supermooi kaartje wat komt de stempel mooi uit op de zwart/wit en rode kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voor de voorraad of niet.....het is een MOOI kaartje geworden Nynke en die kleine beetjes rood halen het kaartje op. Zeg ik dat zo goed?
    Ook je monochrome kaartje hieronder ziet er LEUK uit.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat super Nynke, dit zwarte/ witte papier is ook gaaf. Heel mooi met dat rood erbij.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier zie ik hem nog een keer....en ondertussen beloont met 2 stemmen, dikverdiend!
    Ze doen daar niet zo streng en vinden het vaak leuk als je iets heel anders doet...
    (Ikzelf -maar dat is persoonlijk- vind dat een sketch precies hetzelfde moet zijn maar soms komt het echt niet uit hihi) Lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!