zaterdag 30 januari 2021

Monochrome kaart

Ik doe weer even een vreugdedansje hoor! Afgelopen week tikte ik de 32 volgers aan. Superleuk dat jullie allemaal meelezen! En wat heb ik genoten van alle lieve berichtjes, tips en reacties op mijn laatste blogs. Heel erg bedankt allemaal. Wat een fijne gemeenschap is kaartenblogland!

Nu dan over naar mijn kaart van vandaag. Op het challengeblog van Marianne Design wordt een monochrome kaart gevraagd: een kaart in verschillende tinten van dezelfde kleur. Met recht een uitdaging! Ik kon maar niet kiezen welke kleur ik zou nemen en wat voor kaart het zou worden.


Een nieuwe aankoop besliste voor mij. De collectable van de babyaccessoires kwam binnen en die moest natuurlijk meteen getest worden. En een babykaartje is ook wel zo geschikt om in één kleur te maken. Wit is eigenlijk geen kleur, dus ik hoop dat het beetje wit hier en daar mij vergeven wordt. 
Het vakje linksonder is nog leeg, daar hoop ik te zijner tijd een (korte) naam kwijt te kunnen.


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Creatable Layout LR0568
Marianne Design Collectable Eline’s Baby Essentials COL1421
Marianne Design Creatable Voetjes LR0305
Crea-Nest-Lies XXL 22 (stitch)
Marianne Design Pretty Papers Bloc Floral Delight PK9161
Marianne Design Pretty papers bloc Eline’s Sweet Dreams PB7055
Marianne Design Clear stamp Friese woorden CS0983
Snijmal konijntje is uit een setje van AliExpres

Challenge: 

Groetnis, Nynke





17 opmerkingen:

  1. Schattig en lief kaartje Nynke, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie babykaart heb je gemaakt.
    Zo lekker roze .....
    Fijne zaterdag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje zo leuk met de roze kleurtjes de 4kante layout mal heb ik ook zo leuk je kan er zoveel mee variëren leuke de kleine babyspulletjes erin
    leuk dat je al 32 volgers hebt is zeker genieten ik vind het ook altijd leuk om elke dag de reacties te lezen op mijn kaartjes daar doe je het voor toch en af en toe krijg je ook hele goede tips.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke monochrome kaart. Het is zeker lastig om te maken. Het is je zeer goed gelukt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superlief en leuk kaartje in die roze tinten. De leuke malletjes kwamen precies op tijd!
    Nog heel veel blogplezier!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gedaan. Vond het wel een moeilijk challenge om alles in een kleur te maken.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje geworden.
    Leuk dat je mee doet aan onze "monochrome" challenge.
    groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik snap jouw keuzestress😊, maar een babykaartje is natuurlijk perfect voor een monochrome kaart. Echt leuk geworden, schattig! Je kunt 'm natuurlijk ook nog in blauw maken... En leuk dat je volgers erbij krijgt, gezellig en je kunt veel van elkaar leren. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nynke,
    Wat leuk dat je mijn blog bent gaan volgen. Ik ga jou ook volgen. Je maakt ook hele leuke kaarten.
    Deze baby-kaart is ook zo lief.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi babykaartje heb je gemaakt in deze mooie zachte kleurtjes!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super schattig kaartje, vooral die kleine voetjes! Ik vond dit ook een behoorlijke lastige uitdaging!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief baby kaartje Nynke.

    Mooi in deze monochrome rose tinten.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk babykaartjes. Ik houd van vakje en vierkantjes op een kaart, staat altijd zo leuk.
    En ja Blogland is een heel leuk land!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat grappig dat een nieuwe aankoop je heeft helpen beslissen met de kleur. Nu hopen op een korte naam voor in het vakje.
    Gezellig dat je meedoet met onze “monochroom" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super lief dit kaartje!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een superleuke kaart Nynke.
    Wit was niet echt de bedoeling maar dat nemen we even voor lief.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supermooie kaart Nynke, wat een mooie mal is het toch,
    Bedankt voor het meedoen met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!