zaterdag 9 januari 2021

Voorschot op het voorjaar

 Januari vind ik altijd wat een niksige maand. Afkicken van de feestdagen, na de kerstvakantie weer in het schoolritme en vaak koud en soms grijs weer. Ik had wel zin in de lente en maakte twee vrolijke kaarten met de kannetje met bloemen van Marianne Design. Ik liftte de mooie kaarten van Annemarie en Merit.


De eerste kaart maakte ik met mooie zachte pastelkleuren uit een papierblokje van Craft Sensations. Is de Gefeliciteerd-stempel van Carlijn Design niet mooi subtiel en elegant?


Voor de tweede kaart gebruikte ik dezelfde layout, maar door het fleurige papier oogt de kaart heel anders. Het Fryske tekststempeltje ('een bloemetje' staat er) past er naar mijn idee perfect bij.


Gebruikte materialen:
Marianne Design Craftable Kan met bloemen by Marleen CR1499
Marianne Design Pretty Papers Bloc Floral Delight PK9161
Designpapier Craft Sensations 'Once upon a time'
Designpapier uit een blok van de Aldi (het blauwe strookje met de polkadots)
Marianne Design Clear Stamps Friese woorden CS0983
Carlijn Design Stempels Elegante Verjaardag CDSN-0042
Dovecraft Satin Mirror Cardstock (kannetje)

Challenge:
Creatief met hobbyshop Daantje (de B van bloemen, met de tweede kaart)
Creative sketchy girls (alles mag, met de eerste kaart)

Groetnis, Nynke




11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt.
    ze zijn echt beiden helemaal verschillend en beiden krijgen vast een mooie bestemming.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze beide mooi geworden. Totaal anders lijken ze door het papier, maar toch dezelfde materialen. Die pastel is wel mijn favoriet. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eens, januari is een niksige maand. Dus dan moet je zelf maar voor frisheid zorgen en dat is het goed gelukt met deze twee kaartjes! Hetzelfde maar toch heel verschillend. Groetjes Ela (en ik volg je nu).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met deze prachtige kaarten laat je goed zien wat design papier doet met de uitstraling van een kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke kaarten. Laat het voorjaar maar komen!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vrolijke kaarten heb je gemaakt Nynke. Deze kan met takken/bloemen is erg leuk,. Mooi papier gebruikt. Zeker leuk om voorjaarskaarten te maken in deze tijd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toevallig hier aangekomen en wilde toch even zeggen dat dit superleuke kaartjes zijn Nynke!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaartjes heerlijk die voorjaarskleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee Nynke,
    wat leuk dat je me gevonden hebt! Ik ben maar meteen volger geworden bij jou, zie dat je nog niet zo heel lang blogt. En het is zo leuk!
    Jouw kaartjes zijn heel mooi gelift. Ik volg Anemarie en Merit ook en ik herken hun stijl erin! Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart heb je gemaakt voor de tweede challenge van Creatief met Hobbyshop Daantje! Dankjewel voor je deelname & veel succes.

    Creatieve groetjes,
    Daantje, Ellie & Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!