donderdag 7 januari 2021

52 weeks to Christmas #1

 Eén van mijn weinige goede voornemens voor dit jaar is meedoen aan 52 weeks to Christmas. Dat betekent iedere week een kerstkaart maken en deze op donderdag plaatsen op mijn blog.  Vandaag dus mijn allereerste.


Van mijn collega mocht ik even de nieuwe krans van Marianne Design lenen en ik maakt er deze kaart mee. Ik moet eerlijk zeggen dat toen ik de krans voor het eerst zag, ik er niet erg enthousiast van werd. Op verschillende blogs kwam ik toch erg mooie kaarten tegen, en toen mijn nieuwe kerstster-snijmal binnenkwam, moest ik wel een kerstkrans maken. 


Gebruikte materialen:
Marianne Design Creatable Wicker Wreath LR0691
Marianne Design Craftable Kan met bloemen by Marleen CR1499
Marianne Design Clear stamp Eline’s Christmas EC0151
Carlijn Design snijmallen Rechthoeken & Frames CDSN-0037 (tekststrookje)
Crea-Nest-Lies XXL 22
Crea-Nest-Lies XXL 08
Snijmal kerstster AliExpress
Distress Ink Vintage Photo
Designpapier onbekend

Groetnis, Nynke



18 opmerkingen:

  1. Je kaart met de krans en kerstroos is prachtig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en leuk die takjes achter de kerstroos!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart , mooi gemaakt hoor.
    Leuk om af en toe iets te lenen bij elkaar...
    Gezellig dat je van plan bent mee te gaan doen in 2021.
    We hopen je vaak te zien op donderdag.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje de krans is erg mooi deed dat ook met met buuf af en toe iets lenen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je eerste kaartje is meteen al een hele mooie Nynke....wat een leuke krans is dat!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi die krans gedecoreerd met die mooie kerstroos Nynke. Leuk je nieuwe voornemen en gezellig je hier te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt met de krans. Zo mooi met de poinsettia erop.
    Ik was eerst ook niet meteen enthousiast maar ben toch blij dat ik hem gekocht heb.
    Dank je wel voor de goede tip bij mijn kaart, ik ga de volgende keer echt de kleuren omwisselen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi je kaartje met die leuke krans...met de poinsettias erbij is het een schitterend geheel geworden...
    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een goed voornemen, Nynke! Fijn dat we mogen genieten van je kerstkaartjes.
    Fijn om je te zien bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! Ik houd erg van kransen en deze staat heel mooi op je kaart.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk deze kaart! Mooi hoe je de krans verwerkt hebt. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een prachtige kaart geworden. Leyuk zo met de grote kerstroos erop. Je hebt best veel mogelijkheden met deze krans. Ook voor de lente... Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart met deze krans. Hij ligt hier nog in de verpakking maar ik moet er dit weekend ook maar eens mee aan de slag.
    Ik ben ook volger bij je geworden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker handig dat je deze leuke nieuwe mal even kon lenen en je kaart ermee is mooi geworden mooi met de poinsettia en de takjes erbij.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel mooie kerstkaart met die krans, leuk om er een poinsettia op te verwerken.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooie kerstkaart heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!