maandag 11 januari 2021

Muizenverjaardag

Wauw! Inmiddels al 21 volgers. Daar word ik best een beetje blij van! Jullie reacties lees ik iedere keer met veel plezier, dank je wel daarvoor!

 Nu we in de lockdown niet naar school gaan, kunnen we in de klas dus ook geen verjaardagen van leerlingen vieren. Dat vonden mijn duo-collega en ik wel wat sneu, dus we maken verjaardagskaarten voor kinderen die tijdens de lockdown jarig zijn.
Deze kaart liftte ik van Femke Niessen. Ik maakte hem voor Juliët, die morgen 7 jaar wordt. Ik hoop dat ze blij wordt van de muisjes, die straks lekker van de cupcake gaan snoepen. Wat zien ze er mooi uit in hun feestjurken!

Toen ik de kaart af had realiseerde ik me dat hij bij twee lopende challenges past. Bij Knutsels&Kadootjes wordt iets met een C gevraagd. Met een cupcake en een cadeautje op de kaart zit dat wel goed, denk ik.
Bij Mijn Hobbyhonk is de opdracht: taart op je kaart. Ik hoop dat mijn cupcake ook goed wordt gerekend.


Gebruikte materialen:
Marianne Design Collectable Eline’s mice family COL 1437
Marianne Design Collectable Eline’s outfits COL1438
Marianne Design Creatable Cupcake LR0160
Marianne Design Craftable Presents by Marleen CR 1488
Snijmal vlaggenlijn Action 
Marianne Design Pretty papers bloc Crafty Patterns PB7054
Marianne Design Pretty papers bloc Eline’s Babies Pink PB7050
Carlijn Design Clear stamps Happy Mail CDST-0026
Carlijn Design Clear stamps Alfabet Modern CDST-0046
Eazycraft glitterpapier roze
Designpapier Decotime (hout)

Challenges:

Groetnis, Nynke




16 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje met de leuke muisjes en de cup cake ziet eruit om in te bijten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om de leerlingen blij te maken met een kaart. Deze met de muisjes is in ieder geval super leuk geworden!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk idee om de leerlingen een kaartje te sturen nu het niet op school gevierd kan worden. Je hebt een super mooie verjaardagskaart gemaakt met de schattige muisjes!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een toffe kaart voor Juliët! Ik weet zeker dat alle leerlingen blij zullen zijn met een kaartje van de juf!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart voor de jarige Juliët heb je gemaakt Nynke. Zeker nog steeds thuis onderwijs... Zal nog wel even doorgaan.. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super idee om nu mooie kaartjes te sturen als ze niet naar school kunnen Nynke en deze vrolijkerd valt zeker weten in de smaak!!!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om kaartjes te sturen.....
    Deze kaart is ook erg leuk !
    Ik kwam je tegen op het 4 seasons challenge blog...
    Zag ook dat je blij was met weer een volger...nou herkenbaar
    hoor ! Dus hierbij weer een volger.
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje voor de jarige job.
    Dat zou ze wel een echte verrassing vinden.
    Toch jammer dat ze het nu niet kan vieren in de klas, maar op deze manier is ze toch ook echt jarig.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaart met de muisjes. Echt een feestje om te krijgen.
    Bij ons op school brengen we ook verjaardagskaarten thuis bij de jarigen. Alleen niet zulke mooie zelfgemaakten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hiele moai kaartsje Nynke,

    Nu ga ik weer verder in Nederlands, wel zo leuk voor andere
    Bloggers. Ik heb je een berichtje gestuurd met antwoord op je vraag. Leuk he dat je steeds meer volgers krijgt. Gezellig al die berichtjes. Zag je nog niet bij me staan maar ik ga je ook volgen.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit berichtje stast in je mail wat gekoppeld is aan je blog

      Groetnis Ina

      Verwijderen
  12. wat een superschattig kaartje met de leuke muizen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Feestelijk kaartje, leuk!
    Bedankt voor je deelname bij Knutsels en Kadootjes (of in dit geval Cadeautjes, hihi).
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijke muizentaartkaart Nynke! Blijkt toch dat muizen en taarten veel samen gaan heb ik bij de deelnemers gezien 😄
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kaartje voor de jarige.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!