zaterdag 16 januari 2021

Verlof

 Met een ware babyboom op mijn werk, heb ik nog al eens een kaartje nodig. Deze gaat naar een collega die bijna met zwangerschapsverlof mag. Met deze kaart klaar, kan ik nu vast gaan nadenken over een geboortekaartje. Voor deze kaart gebruikte ik de sketch van De Egel.


Ik vind het echt handig dat er bij deze sketch al maten gegeven worden. Mooi papier uitgezocht in kraft, zwart en wit en dan is een kaart zo klaar. Verder heb ik de kaart maar eenvoudig gehouden. Het papier is druk genoeg, en zo komen de voetjes wel zo mooi uit.


Gebruikte materialen:
Marianne Design Creatable Voetjes LR0305
Nellie`s Multi Frame Die straight round MFD 055
Cirkel snijmallen met stitch AliExpress
Designpapier Craft Sensations

Challenges:
De Egel (sketch)

Groetnis, Nynke



13 opmerkingen:

  1. Leuk hoe je de sketch gebruikt hebt. Vindt de kleuren zo mooi samen, komen de voetjes erg goed uit. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke uitwerking van de schets. Erg leuk bedacht. Mooie kleuren combi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt voor je zwangere collega.
    Je hebt zeker mooi papier gebruikt, het komt mooi uit op deze sketch.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi
    Mooie uitwerking van de schets leuk met deze 3 kleuren.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en schattig kaart heb je gemaakt! Leuk dat je me bent gaan volgen, ik ga jou ook volgen!
    Groetjes en een fijn weekend, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel toffe en stoere zwangerschapskaart met deze sketch.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kaart heb je met de sketch van De Egel gemaakt Nynke. Ik vind de stoere uitstraling leuk. Mooie combinatie van kleuren en materialen.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart in zwart/wit en kraft. Blijft een mooie combi.
    Die babyboom komt er op mijn werk niet meer. Bijna iedereen is bij ons 50+. Bij ons zitten we in de tijd van de kleinkinderen. Op het werk dan he....zelf nog niet!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke stoere kaart hebt je gemaakt en het papier past heel mooi bij elkaar. De sketch komt zo heel mooi tot zijn recht! Je hebt mij hiermee geïnspireerd en ook ik heb nog een kaartje voor de challenge gemaakt. Groetjes, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een leuke uitwerking van de sketch! Mooi papier heb je gekozen en inderdaad, die voetjes komen op deze manier heel goed uit!
    Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaart maakte je Nynke en erg goed uitgewerkt,dit is een hele fijne sketch.
    Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog.
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje, mooi rustig en het papier heel mooi bij elkaar gecombineerd. Dank je wel voor jou bijdrage aan uitdaging 112 van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!