maandag 18 januari 2021

Kriebelbeestjes 2

 Een dag nadat ik mijn gastdesigner-kaartje voor het 4 Season Challenge Blog had afgemaakt, vond ik mijn prijsje in de brievenbus. Colien stuurde mij een prachtig kaartje en een snijmal om kriebelbeestjes mee te stansen.

Die snijmal wilde ik natuurlijk gebruiken voor mijn tweede kaart als gastdesigner. Dat was me een bevalling zeg. Google en Pinterest konden me niet aan veel voorbeelden helpen voor deze mal en mijn eigen inspiratie liet me ook een beetje in de steek. Ergens in mijn zoektocht kwam ik lieveheersbeestjes tegen die met deze mal waren gemaakt en op dat idee ben ik verder gaan borduren.

Ik had nog een krans klaarliggen, stanste bloemen uit aquarelpapier en kleurde die met Distress inkt. Deze keer een tekstje in het Frysk erbij en de kaart was klaar.


Gebruikte materialen:
Marianne Design Creatable Wicker Wreath LR0691
Lea’bilitie Multi die flower 008
Marianne Design Craftable Spiders and Bugs CR1383
Carlijn Design snijmallen Rechthoeken & Frames CDSN-0037 (tekststrookje)
Marianne Design Clear stamp Friese woorden CS0983
Design papier Craft Sensations
Distress inkt Picked Raspberry, Festive Berries, Wild Honey,
Mustard Seed, Peeled Paint, Mowed Lawn

Groetnis, Nynke




12 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt met de krans en de grote bloemen.
    De lieveheersbeestjes passen er perfect bij.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige gedaan met de mooie krans, super schattig de kleine lieveheersbeestjes, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart is het geworden. Zo leuk hoe je de lieveheersbeestjes hebt verwerkt.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is een prachtige kaart geworden...
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een gezellig sfeertje op je kaart.
    Heel mooi gedaan met de krans, bloemen en lievehersbeestjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk vrolijke krans heb je er van gemaakt met deze mooie roze bloemen Nynke. Voor Friezen is het leuk om een kaart met Friese tekst te ontvangen. Leuk! mooie mal heb je gekregen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nifel maar heerlijk verder want je laat MOOIE kaartjes zien Nynke.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb nooit ontdekt dat hier lieveheersbeestjes opzaten, hihi, ik zal hem weer eens beter bestuderen! Heel mooi zo bij de bloemen op je krans Nynke!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaart prachtig met die mooie krans, bloemen en lieveheersbeestjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Soms moeten kaartjes van ver komen maar ik vind dat het een hele mooie kaart is geworden!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou dat is prachtig die kleine lieveheersbeestjes bij de mooie bloemen op de krans. Ik vind het een heel leuk en mooi kaartje, Nynke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke kaart met die schattige lieveheersbeestjes en die mooie krans!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!