donderdag 14 januari 2021

52 weeks to Christmas #2

Mijn tweede kerstkaart voor 52WTC  is een feit. Ik hoop zo dat ik het wekelijks maken van een kerstkaart vol kan houden. Het lijkt me heerlijk om in oktober en november ruim tijd te hebben voor kaarten voor andere gelegenheden, in plaats van keihard te werken aan mijn kerstkaarten.


Het kaartenrek van Marianne Design is zo veelzijdig! Geschikt voor veel verschillende kaarten. En deze keer dus voor een kerstkaart. Ik gebruikte wat kerstversiering uit de Collectable met de kerstboom en het plaatje komt van een oud doosje kerstkaarten. Ik heb nog meer doosjes liggen, dus daar kan ik voor latere kaarten ook het voorbeeldplaatje afknippen.


Gebruikte materialen:
Marianne Design Craftable Card Display CR1521
Marianne Design Craftable Card Display accessories CR1522

Marianne Design Collectable Eline’s Christmas Tree COL1459
Marianne Design Creatable Classic Mailbox LR0275
Marianne Design Craftable Trees by Marleen CR1483
Nellie Snellen Multi Frame Dies Fotolijstjes MFD 069
Dovecraft Satin Mirror Cardstock
Spiegelkarton en glitterkarton van Action
Designpapier Decotime

Groetnis, Nynke



17 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Nynke heel leuk gedaan met de kleine voorwerpen. Ik herken het papier dat is zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk dat je het rek op zoveel manieren kan gebruiken en dat je dat ook doet.
    Heel leuk met al die kleine details.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige kaart met dit kaartenrek in kerstsfeer. Heel tof met die leuke details.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart met al die kleine voorwerpen op het kaartenrek!
    Fijne dag en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met al die kleine details erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke kaart, ja heerlijk als je het hele jaar meedoet, niks geen stress aan het eind van het jaar!!
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super mooi kerstkaartje Nynke.. heel mooi kaartenrek met leuke accentjes versierd...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke kaart met dat mooi rekje, Nynke!
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke eigentijdse kerstkaart Nynke. Mooi zoals je het kaartenrek gedecoreerd hebt.
    Leuk dat je hier weer bent bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda (dt 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Blijf het een mooie snijmal vinden. Als het goed is krijg ik het kaartenrekje vandaag ook geleverd. Kon me niet langer inhouden. Zo handig om oude kaarten te bewaren. Gebruik ze ook vaak, maak er meestal gifttags van. Groetjes Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om het rekje voor een kerstkaart te gebruiken. Mooie kleur ook!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellig kaartje met het rekje met leuke accessoires eraan Nynke.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk om van dit rekje een kerstkaartenrekje te maken.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ook een leuk idee om deze stans voor een kerstkaartje te gebruiken. Ik probeer het idee te onthouden! Heel mooi gemaakt.
    je vroeg of ik mijn kaart van gisteren ook aan de achterkant decoreer? Eerlijk gezegd niet. Wat ik wel doe is op de achterkant van de cirkel een grote tekststempel plaatsen. Het zou een heel zware kaart worden als je zo met 5laagjes zou gaan werken denk ik... En als de kaart staat zie je de achterkant eigenlijk niet.
    Fijn weekend
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gaaf kerstkaartje Nynke, erg veel moois op te zien.
    Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blogje.
    Fijn weekend, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hartstikke leuk kerstkaartje, mooie combi van materialen!
    grtz Colien (52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart met dit mooie rek. Leuk samengesteld . Gewoon proberen iedere week een kaart. De eerste maanden gaan vaak goed... maar dan ben je toch goed op weg. Succes ermee Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!