donderdag 28 januari 2021

Kerstkaart week 4

 Week 4 alweer, zo is januari ineens al bijna voorbij. Ik hoop dat februari wat mooiere dingen brengt. 
Ik had niet zo veel inspiratie voor een kerstkaart deze week, maar gelukkig was daar de sketch van Atlantic Hearts. Even passen en meten, en daar is dan een kerstkaart in heerlijk traditionele kerstkleuren.



Ik twijfel nog wel een beetje over het groen van de 'groetjes'. Misschien is zilver daar wel mooier, wie weet plak ik dat er nog overheen



Gebruikte materialen:
Carlijn Design snijmallen Slimline 1 CDSN-0057
Carlijn Design snijmallen Grote teksten Kerst CDSN-0078
Crea-Nest-Lies XXL 77
Marianne Design Craftable Kan met bloemen by Marleen CR1499 
Snijmal Kerstster AliExpress
Designpapier Aldi

Challenges:


Groetnis, Nynke






25 opmerkingen:

  1. Heel mooi Nynke, vind het patroon design papier heel de poinsettia is een blikvanger fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart en ik vind groetjes in groen wel leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Dat groen is mooi. Zilver zou niet genoeg aandacht krijgen. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kerstkaartje Nynke, heel mooi in deze traditionele kleurtjes , ook een leuke ponsettias erop
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vrolijke kaartjes in deze traditionele kleuren.
    Groen is heel leuk hoor voor "groetjes"
    Gezellig dat je er weer bij bent vandaag, liefs Annemarie en Merit DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een heel mooie kaart Nynke! De kerstroos is een echte blikvanger! De "groene" groetjes staan er ook mooi bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Nynke! Persoonlijk zou ik de groene groetjes zo houden; het maakt het net iets levendiger.
    Dank je wel trouwens voor je leuke reactie op mijn huwelijksslinger!

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje de kerstroos springt er mooi uit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart zo in de traditionele kleuren Nynke, ik zou het groen laten want vind het super passen. Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blogje. Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje en ik vind dat groen wel mooi staan, ik zou het zo laten!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo doe ik het ook wel eens. Als ik geen inspiratie heb, zoek ik een sketch op. En vaak wordt zo'n kaart ook nog heel erg mooi. Net als deze! Heel mooi gedaan.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart heb je volgens de sketch gemaakt Nynke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart in mooie kleuren en ik zou het woord groetjes in groen laten hoor!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt een mooie kerstkaart met deze sketch gemaakt Nynke. Mooi dat rood-wit-groen en die groene groetjes hihi vind ik juist leuk. Niets meer aan doen :)
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Nynke,

    Friesland dus... haha, ik las jouw berichtje bovenaan op jouw blog... Dan kunnen we bij jou terecht voor vertaling als we nog eens een Friese uitspraak horen of lezen...
    Jouw kaartje is best leuk hoor! Ik vind dat groen helemaal niet storen in de tekst!
    Ik denk dat ik maar volger bij je word... Altijd fijn om je met het KKT mee in de sidebar te zien staan...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Nynke, ik vind hem heel leuk. En ook de kleuren vind ik gaaf. De groene groetjes maken het wat vrolijker. Misschien dat zilver wat sjieker, rustiger staat...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Groen van groetjes is juist verfrissend!
    Mooi geheel zo !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hartstikke mooi kaartje, Nynke. Leuk dat je inspiratie vond in een sketch. Ik vind het groen van de groetjes niet misstaan, hoor. Wel vrolijk!
    Fijn dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful Christmas card! I love the traditional colors here! Thanks for joining us at Atlantic Hearts Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kerstkaart in deze traditionele kleuren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooie kerstkaart, echt kerst dat rood en groen!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind het kerstkaartje mooi en goed zoals het is lekker sprankelende groetjes erop Nynke! Ik hoop met je mee dat februari Ons weer wat mooie dingen brengt!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi kerstkaartje, leuk!
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging.
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  24. What a great Christmas card! Great take on our sketch. Thank you for creating along with us at AHSC this week!

    libbystamps.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Love this, I love all things poinsettia! Great card! Thanks for playing along with Atlantic Hearts Sketch Challenge (AHSC).

    Brandi R.
    DT member AHSC
    crzy4scrapbooking.blogspot.ca

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!