maandag 4 januari 2021

Kriebelbeestjes voor 4 Season Challenge Blog

 Na het winnen van de november challenge van het 4 Season Swap Challenge Blog, mocht ik gastdesigner zijn voor de challenge van januari. Superleuk natuurlijk, maar niet makkelijk. Het thema is namelijk 'Kriebelbeestjes', en laat ik daar nou niet zo veel spullen van hebben. Gelukkig stonden er ook vlinders op het inspiratieplaatje, en daar heb ik wel wat van.

Ik liftte de kaart van een kaart die ik eerder in de Facebook-groep van Carlijn Design zag. (Aanrader trouwens, die groep! Super gezellig!)


Mijn kaart is een slimline geworden, met vlinders van embossingpoeder. De tekststans heb ik gedept met mijn versamark inkt en daarna ook ge-embossed (hoe schrijf je dat eigenlijk? Raar woord.).


Zie je hoe mooi het embossingpoeder glinstert?



Gebruikte materialen:
Carlijn Design snijmallen Slimline 1 CDSN-0057
Carlijn Design snijmallen Grote teksten 1 'Groetjes' CDSN-0049
Vlinderstempels (Action, denk ik, ik heb ze al heeeel lang)
WOW embossingpoeder 'Black Twinkle'
Versamark stempelinkt
Holografisch zilverkarton (Action)

Groetnis, Nynke


9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt! Super leuk om gastdesigner te mogen zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geslaagd, leuk kaartje heb je gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart mooie vlinders op het Holografisch zilverkarton. De 3 vlinderstempels zijn van Craft Sensations waren te koop bij de Action.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel tof deze vlinderkaart! Het glimmend papier maakt het extra chique.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaart als gastdesigner heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje met kriebelende vlinder-beestjes, mooie draai heb je eraan gegeven!
    En fijn dat je gastdesigner wilde zijn, daar zijn we erg blij mee.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk mooi kaartje.
    Kijk uit naar je volgende kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je gast-designer mocht zijn en je hebt een mooie voorbeeldkaart gemaakt Nynke. Leuk dat slimline model en die mooie vlinders erop.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart is dit geworden. Zo mooi dat glimmende papier, lijkt zo sjiek.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!