zaterdag 2 januari 2021

Baby op komst

 Deze kaart maakte ik voor lieve mensen in mijn omgeving. Zij verwachten komend jaar hun eerste kindje, en dat is natuurlijk wel een mooie kaart waard.

Onze lokale hobbywinkel had een kortingsactie op snijmallen van Marianne Design en ik kocht onder anderen de layout mal. Die kreeg dus meteen zijn vuurdoop.


Ik zocht mooie neutrale kleuren uit voor de kaart, want het is nog te vroeg om te weten of er een jongen of een meisje wordt verwacht. Het schaapje maak ik altijd graag met een wattenschijfje, dan lijkt hij zo lekker zacht en wollig. 


Gebruikte materialen:
Marianne Design Creatable Layout LR0568
Marianne Design Collectable Eline's Sheep COL1385
Marianne Design Collectable Charming Alfabet COL1397
Marianne Design Collectable Eline's Birds COL1465 (bloemetje)
Marianne Design Collectable COL 1333 (hartje)
Marianne Design Creatable Voetjes LR0305
Marianne Design Clear stamp Eline's baby teksten CS0171
Snijmallen cijfers Action
Designpapier Craft Sensations 'Once upon a time'

Challenges:
HobbyVision Challenge (nummers op je kaart)

Groetnis, Nynke


9 opmerkingen:

  1. Wat is dit een mooie kaart, zo schattig. Schaapje zit er goed uit met de watten. Doe dat zelf ook altijd maar bij mij krijg ik de watten er niet mooi op. Laat los of wordt heel hard door de lijm. Hoe doe jij het? Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Christa, ik plak het wattenschijfje vast met tacky glue (niet te veel), uit de Action. Dat wordt niet erg hard. Ik plak de bovenkant van het kopje met een stukje foamtape vast aan de kaart, voor extra stevigheid. Ik heb af en toe dat het wattenschijfje 'splitst' in twee lagen. Ook dan doe ik er met een naaldflesje wat lijm tussen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
      Groetjes Nynke

      Verwijderen
    2. Bedankt voor je tips! Doe eigenlijk alles hetzelfde en ook dezelfde lijm. Denk dat het mijn fout is dat ik teveel lijm gebruik. Zal in vervolg minder proberen. Dat wattenschijfje splits heb ik helaas ook vaak, dacht dat het aan mijn lag dat ik Iets fout deed. En van het foamtape ga ik onthouden goede tip. Groetjes, Christa

      Verwijderen
  2. Schattig geboortekaartje lief met het schaapje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje met dat wollige schaapje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de layoutmal ik heb hem ook en gebruik hem graag
    leuke kleuren kraft en wit
    ook voor jou de beste wensen voor 2021

    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart. Altijd leuk als je iets goedkoper kan kopen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke stans hè voor dit soort kaartjes en ook wel eens leuk in de actie Nynke! Schattig neutraal babykaartje is het geworden! De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig neutrale baby kaart. heb je met deze leuke mal gemaakt . Leuk als je mallen met korting kan kopen... De beste wensen voor het nieuwe jaar.*Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!