dinsdag 19 januari 2021

Cadeautjes

 Vandaag een verjaardagskaartje met de leuke sketch van de Egel. Omdat er bij het Animal Friends Challenge Blog een pinguïn gevraagd wordt, wilde ik persé de pinguïn stempel van Marianne Design gebruiken op de kaart. 


Ik was van plan de sketch origineel te gebruiken, maar het stoorde me een beetje dat de pinguïn dan de kaart 'uit' zou lopen. Ik vind het namelijk mooier als dieren de kaart 'in' kijken of lopen. Alle papiertjes lagen zelfs al klaar, maar ik kon er niet aan beginnen. Toen las ik het blogbericht nog eens en zag ik dat de sketch ook gedraaid mag worden. Bij de deelnemers zag ik vervolgens de kaart een halve slag gedraaid, en dat inspireerde me genoeg om meteen aan de slag te gaan. De cadeautjes van de pinguïn bewerkte ik deels met embossingpoeder, voor een extra feestelijk tintje.



Gebruikte materialen: 
Marianne Design stempel en snijmal Eline's Animals - Penguins EC0185
Marianne Design Pretty papers bloc Do what you love PK9149
Marianne Design Pretty papers bloc Crafty Patterns PB7054
Marianne Design Craftable Presents by Marleen CR 1488
Craft Emotion Clear Stamp set 130501/1707
WOW embossingpoeder Metallic Gold Sparkle
Crafts&Co embossingpoeder Pink Glitter (Action)
Distress inkt Wild Honey en Worn Lipstick
Plaksteentjes van Hunkydory

Challenges:
De Egel (sketch)

Groetnis, Nynke



17 opmerkingen:

  1. leuke kaart Nynke. Erg leuke schets uitwerking weer.Je hebt de smaak goed te pakken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke uitwerking van de schets !!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je met dezelfde sketch een heel ander idee krijgt door hem te draaien. Vind hem zo eigenlijk mooier.
    Het is een mooie feestelijke kaart met de pinguïn en de cadeautjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En jij hebt de sketch mooi op zijn kop gezet Nynke en dat ziet er heel leuk uit. Mooie combinatie van dessinpapier en kleurtjes. Die pinguïn met zijn pakjes maakt de kaart lekker feestelijk.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je de pinguin voor een verjaardagskaartje hebt gebruikt, dat was nog niet in me opgekomen!
    Super leuk dit verjaardagskaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje, alles past heel goed bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart. Ben meteen volger geworden.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt en leuk dat je de sketch hebt gedraaid. Dit geeft meteen een ander effect! Groetjes, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een hele leuke en vrolijke verjaardagskaart zo met de pinguin en zijn kadootjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zoals je puinguïn over de kaart wandelt met de cadeautjes. Leuk idee om de sketch om te draaien.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie uitvoering van de sketch en hij is ook erg goed gelukt door de sketch te draaien. Dank je wel voor jou bijdrage aan uitdaging 112 van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nynke, wat superleuk dat je meedoet bij de Egel met deze kaart. Dat heb ik dus ook, dat ik het niet fijn vindt als zo'n stempeltje of digi de verkeerde kant oploopt. Je hebt het goed opgelost.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk gedaan! Ik snap wat je bedoelt met erin of eruit lopen. Je wilt toch niet dat pinguïn er vandoor gaat met de cadeautjes? Je vorige 'kriebelbeestjeskaart' is ook goed gelukt! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super gave kaart met de pinguïn.
    Leuk zoals je deze voor een verjaardagskaart hebt gebruikt, dat kan natuurlijk makkelijk, maar ik had die mogelijkheid niet gezien.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Loop een beetje achter. Had deze kaart nog niet gezien. Maar wat is die schattig geworden. Blijft een leuke stempel. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Eine sehr schöne Karte.
    Danke für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Your card is lovely.
    Thank you for joinning us at the Animal Friends.
    Hugs Kuni

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!