woensdag 27 januari 2021

KKT - donkergroen/magenta

 Naast het deelnemen aan 52WTC had ik nog een goed voornemen: iedere maand meedoen aan het kleurenkaartenteam bij Martina. De kleurencombinatie voor deze maand was donkergroen met magenta, knalroze dus. Ik maakte er de volgende kaart mee.


Voor de achtergrond deze keer een mooi papiertje uit een tijdschrift. Ik heb een bak vol met mooie bladzijden uit oude tijdschriften. Stamt nog uit de tijd dat ik regelmatig snailmails maakte en verstuurde. Vooral Flow en Happinezz lenen zich daar goed voor. Ik heb er eigenlijk veel te veel, en kan de bak wel voor iets anders gebruiken, maar weggooien vind ik ook zo zonde. Als er iemand een goed idee heeft waar ik al die dat papier naar toe zou kunnen doen, hoor ik het graag!


Gebruikte snijmallen:
Carlijn Design snijmallen Rechthoeken & Frames CDSN-0037
Carlijn Design snijmallen Grote teksten 1 'Groetjes' CDSN-0049


Groetnis, Nynke



28 opmerkingen:

  1. Wat is je kaart mooi geworden Nynke, tof die grote bladeren op je kaart fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig KKT kaartje. Ik zou die bak met papier nog maar even bewaren, altijd leuk om weer eens in te neuzen. En je ziet, op een dag komen ze weer van pas hihi, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, voor de eerste keer en dan zo'n MOOI kaartje maken met een bladzijde uit een tijdschrift. Ik herken je dilemma.....weggooien is geen optie.....hihihi.
    LEUK dat je ook mij bent gaan volgen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi. Met het plaatje uit een tijdschrift.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje mooie kleurencombinatie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kaartje met dat mooie achtergrond papier! Ik zou die vellen papier lekker bewaren, je weet nooit wat je er nog mee kunt maken! Ik heb ooit een rest partij papier van een hobby winkel opgekocht, heb dus ook heel veel papier maar ik gebruik er regelmatig uit en ook de kleinkinderen kunnen maar aan knutselen, je hoeft niet zo nauw te kijken! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke en originele kaart Nynke! Ik ben er weg van! Ik gebruik het papier uit de flow wel eens om mooie enveloppen te maken. Dat doe ik met mijn punchboard en ik plak er een wit etiket op voor het adres. Misschien is dat een idee voor je voorraadje?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow....wat een super leuk kaartje in deze kleurtjes Nynke.....prachtig!
    roetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie bladeren uit een blad heb je gebruikt. Heel origineel gedaan. Ik vind het idee van Nicole wel tof.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig is je kaartje voor deze kleurenuitdaging Nynke..heel mooi die groene bladeren erop komt prachtig uit met dat magenta...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hahahaha, wat klinkt dat bekend, dat papier ! Ik probeer echt nu zo veel mogelijk op te gebruiken, probeer er geen 'zonde van...' van te maken, want als je het niet gebruikt is niemand er iets mee.
    Leuke kaart heb je gemaakt ! helemaal volgens voorschriften, mooi dus
    fijn dat je er deze maand weer bij bent,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaartje is prachtig, ik maak soms omslagen van zulke mooie pagina's maar deze is te mooi om niet op je kaartje te gebruiken.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, Nynke! Mooie afbeelding van die bladeren, goed idee om daar zo'n mooie tijdschriftpagina voor te gebruiken. Ik vind het een hele goede toepassing voor het papier dat je nog hebt liggen :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi deze kaart. Je had precies de goede kleur. En ik maak van de pagina's wel eens enveloppen. Wit etiket erop en het staat heel vrolijk tussen de post

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk! Deze bladzijde had helemaal de goede kleur. Niet weggooien die bladzijden want wie weet komen ze de komende tijd nog van pas voor het KKT.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De perfecte keer voor deze kaart. Mooi gedaan
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Precies de juiste kleuren voor deze uitdaging, mooie plant. En al dat papier? gewoon gebruiken . . . dit is in elk geval een prachtig kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Slim om mooie afbeeldingen te bewaren!
    Mooi geheel zo !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk papier, je hebt er een toffe kaart mee gemaakt voor het KKT!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat is wel een hele toffe kaart Nynke!! Mooie tekst ook.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi kaartje met de grote bladeren en de glimmend roze tekst. Leuk gedaan in de KKT kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Nynke. Wat is dit een mooie kaart voor het KKT. Leuk om jou hier te zien. Ik zag dat je ook volger van mij bent geworden, en gelukkig kwam ik op deze manier op jou blog. En o, ik heb ook zoveel papiertjes, kan alles wel gebruiken. Zelf heb ik als voornemen om weinig tot geen enveloppes te kopen maar ze zelf te maken en op te maken wat ik heb. Zo maak ik enveloppes van restanten kraftpapier at in cadeaupapier zit. Ook van Flows kan je goed enveloppes maken. Moet je eens bij Sarah gaan kijken. Die kan dat ook zo goed. Zij doet ook mee met het KKT, zij heeft een kaart gestipt. nou ik ga ook volger worden. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Nynke,

    Wat een leuke tropische kaart maakte je!! Helemaal KKT-waardig!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hihi, ik wou het zeggen van die enveloppen,maar er zijn er al voor en Nelleke verwijst zelfs naar mij.
    Ik krijg vaak tijdschriften of haal ze uit de bak van de bib als ze weg moeten. De mooie pagina's bewaar ik en dan maak ik daar enveloppen van. Een heerlijk ontspannend klusje!
    Nu naar je kaart, die is prachtig!
    Ik ben volger geworden! X

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is dit een mooie kaart geworden. Kleuren lijken zo goed bij elkaar. Bewaar altijd van alles weet nooit wanneer het van pas komt. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Nynke.

    Wat heb je dit leuk gedaan!
    Heb je gen school in je wijk die je er blij mee kunt maken?
    Tegenwoordig moeten scholen ook op knutselmaterialen bezuinigen en voor collage opdrachten enz leent dit papier zich perfect!
    Hartelijke groet, Linda T

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super handig zulke mooie plaatjes, achtergronden op voorraad.
    Leuke kaart.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!