donderdag 21 januari 2021

Kerstkaart week 3

 Op donderdag is het weer kerstkaartendag voor 52WTC en ik moet zeggen dat ik erg veel plezier heb in het nu al bezig zijn met kerstkaarten. Voelt een beetje als Sinterklaasliedjes zingen in april. Deze keer met het kerkje van Marleen van der Most in de stolp (ook van Marleen). Misschien niet erg origineel, maar ik vind hem best goed gelukt.


Al vanaf dat hij uitkwam was ik verliefd op het kerkje, dus ik ben superblij dat ik er nu eindelijk een kaartje mee kon maken. Het mooie blauwe papier van de Action is echt perfect voor een mooie sterrenlucht.



Gebruikte materialen:
Marianne Design Craft Stencil Stolp by Marleen PS8074
Marianne Design Craftable Church by Marleen CR1520
Marianne Design Craftable Poinsettia by Marleen CR1478
Marianne Design Craftable Christmas Bells CR1343
Marianne Design Craftable Trees by Marleen CR1483
Designpapier Craft Sensations 
Designpapier Studio Light
Eazycraft glitterpapier Parelmoer wit

Groetnis, Nynke




21 opmerkingen:

  1. Heel mooi je stolp kaart mooie kleurtjes gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig geworden!! Ik ben ook fan van deze mallen... Blijven mooi

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooie kerstkaart Nynke!
    Fijne donderdag
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje juist leuk het kerkje en de stolp
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart met het kerkje en het papier past er perfect bij!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kaartje Nynke, wij zijn ook fan van deze mal hoor en alle andere hahah...er is zoveel leuks in de knutselwereld.
    Lieve groetjes en gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart en wat een vrolijke groene kerstbomen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het is een prachtige kaart met de stolp. Leuk zijn de groene boompjes van dit mooie groene spiegelkarton. Komt heel mooi uit. Je hebt de kleuren heel mooi gecombineerd. Fijn dat het zo lekker gaat met het maken van kerstkaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig dit kerstkaartje Nynke...met zo een mooi kerkje erop...geeft echt de kerstsfeer weer vind ik..
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat papier is echt prachtig zo als achtergrond, Nynke. En een hartstikke leuke kaart, zo met het kerkje in de stolp, heel mooi! Sinterklaasliedjes zingen in april...dat is een leuke! Fijn dat je in elk geval plezier hebt in het maken van je kerstkaarten (en ik heb inderdaad door dat jaar-rond kerstkaarten maken ook wel eens een kerstliedje in mijn hoofd midden in de zomer...prettig gestoord zullen we maar denken).
    Fijn dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Doet me altijd plezier als mensen meedoen met de kerstkaartjes van 52WTC. Ik vind het een pracht stolpje met die kerk erin! Heel mooi gemaakt hoor! Bedankt voor je bijdrage aan 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben dol op stolpen dus deze kaart kan mij wel bekoren hoor. Mooi gedaan met dat prachtige achtergrondpapier en het kerkje in meerdere kleuren gestanst, dat maakt het helemaal af.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuk kaartje met het kerkje erop. Met de stolp is het effect nog leuker.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart met dit mooie tafereeltje Nynke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is prachtig Nynke, erg mooi! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, wat is dat kerkje prachtig onder de stolp! Heel leuk gedaan. Bij mij zit de kerk nog in de verpakking, een goede reden om het er eens gauw uit te halen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie sfeervolle kerstkaart Nynke. Zo lief met dat kerkje in de stolp. Die avondlucht geeft nog meer sfeer aan het geheel.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg mooi deze kerk in de stolp!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super mooi Nynke!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super kaartje Nynke!! Tof ook die mooie lucht.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!