zaterdag 23 januari 2021

Flamingo

 Afgelopen week had ik weer een knutselavond met mijn collega. Met het oog op de avondklok waren we bang dat dit wel eens voorlopig de laatste keer kon zijn. We hebben dus maar vooral veel met elkaars snijmallen gestanst, en niet echt kaarten gemaakt.


Ik maakte onder andere deze flamingo. Tijdens een zoektocht naar mijn kraftpapier (dat vond ik niet, het is op) kwam ik een papierpakketje tegen van Decotime (Action), waarvan ik was vergeten dat ik het had. Er zaten wel veel papiertjes in die prachtig bij zo'n mooie flamingo passen, dus ik legde het apart om later in de week een kaart mee te maken. Ik vond een mooie sketch challenge bij Tuesday Morning Sketches en toen was het zo gepiept!


Gebruikte materialen:
Marianne Design Collectable Eline’s Flamingo COL1456
Carlijn Design snijmallen Slimline 1 CDSN-0057
Carlijn Design snijmallen Rechthoeken & Frames CDSN-0037
Carlijn Design Stempels Elegante Verjaardag CDSN-0042
Designpapier Decotime

Challenges:

Grooetnis, Nynke










16 opmerkingen:

  1. Heel leuk deze vrolijk flamingo op je kaartje Nynke, fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke flamingo
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi deze kaart met de flamingo. Doet je naar de zomer en tropische oorden verlangen. Mooi zoals je alle papiertjes hebt gecombineerd. Dez challenge staat voor vanmiddag op mijn to-do lijst.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart. Krijg zo alweer helemaal zin in de zomer.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Nynke.

    Heb je de mail al gevonden die
    ik je gestuurd heb.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ina, die mail is spoorloos, ben ik bang. Ik heb nu geprobeerd jou te mailen!
      Groetnis Nynke

      Verwijderen
  6. Leuke kaart met die vrolijke flamingo!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart met de flamingo.
    Hij komt zo mooi uit op dit designpapier.
    Fijne avond,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi
    Wat een mooie kaart. En de flamingo is echt superleuk
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nynke,
    ja dat wordt niet wat een avond knutselen, of je collega moet blijven logeren ;-)
    maar je kaart is wel heel erg leuk. De flamingo springt er echt uit op deze manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie vrolijke kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a cute card! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Pretty card!
    Thanks for playing along at Tuesday Morning Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een toffe flamingo op je leuke kaart!
    Bedankt voor het meedoen bij Tuesday Morning Sketches!
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Great flamingo die cut. The papers you've chosen work so well with it. Thanks for joining the fun at Tuesday Morning Sketches. Debi TMS DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!