donderdag 31 december 2020

Home sweet home

 Vandaag maakte ik een kaartje voor de voorraad. Ik kwam een leuke sketch tegen, zocht mijn favoriete papier op en maakte deze kaart. 

Het was even rekenen en meten om de verschillende stukjes designpapier mooi te laten kloppen, maar daarna zat de kaart zo in elkaar.


Het hartje stanste ik een paar keer extra, zodat dat wat mooier uitkomt.

Gebruikte materialen:
Marianne Design Collectable COL1333
Marianne Design Pretty papers bloc Crafty Patterns PB7054
Crea-Nest-Lies XXL 22
Crea-Nest-Lies XXL 08

Challenges:


Groetnis, Nynke





8 opmerkingen:

  1. Lovely papers and really sweet die cut. Thank you for joining us at Atlantic Hearts Sketch Challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie strakke kaart volgens de sketch uitgevoerd Nynke. Mooi dessin-papier heb je gecombineerd met dat kraft.
    Fijne jaarwisseling en een mooi en vooral gezond 2021 gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje! Vooral die kleuren combinatie vind ik erg mooi!
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This card turned out great! I love the heart added on the house, very sweet. Thank you for sharing with AHSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige combi van papier mooi het huisje met tekst. Een gezond 2021 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke verhuiskaart met die leuke papiertjes! De beste wensen voor 2021!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So sweet, love the soft colors you used. Thank you for joining us at Atlantic Hearts Sketch Challenge!
    Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card! Thanks so much for sharing it with us at Atlantic Hearts Sketch Challenge--please join us again soon.
    :) Marie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!