dinsdag 22 december 2020

Uit de oude doos

 Omdat ik al veel langer kaarten maak dan dat ik blog, leek het mij leuk om af en toe een kaart te laten zien die niet nieuw is, maar waar ik wel heel blij mee ben.

Deze eerste kaart die ik wil laten zien was er één in opdracht. De vraag was of ik een verjaardagskaart kon maken voor een hondenliefhebster. Met de vrolijke hondjes van Marianne Design was dat natuurlijk niet moeilijk.
Ik heb langer werk gehad van de 'Gefeliciteerd'. Die heb ik in wel 4 verschillende kleuren gemaakt, voor het naar mijn zin was.


Gebruikte materialen:
Marianne Design Pretty Papers Bloc Floral Delight PK 9161
Marianne Design Collectable Eline's Puppies COL1464
Marianne Design Gefeliciteerd snijmal KJ1721
Snijmal kader Aliexpress
Plaksteentjes en basiskaart Action

Groetnis, Nynke



4 opmerkingen:

  1. Super leuk je kaart !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gezellig kaartje heb je gemaakt, mooi !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag een reactie op het blog van Annemarie en Merit... ik werd nieuwsgierig om dat ik een Friese knutselaar zag... Dus zo ben ik op je blog terecht gekomen. Je maakt erg mooie strakke kaarten. Dus ik volg je nu. Fijne feestdagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!