maandag 21 december 2020

2x(10x10)

 Nee, de titel van mijn post is geen wiskundige formule, maar wel de lopende challenge bij Marianne Design. Er worden twee kaartjes gevraagd van 10x10 cm en er moeten bloemen op staan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze challenge bijna aan me voorbij had laten gaan, want ik heb niet heel veel snijmallen van bloemen. Gelukkig zag ik bij een andere deelnemer papier met bloemetjes er op, en dat heb ik gelukkig wel!


Het Floral Delight blok is favoriet voor vrolijke, lente-achtige kaartjes en ik heb het ook al veel vaker gebruikt in combinatie met de veelzijdige JIJ-stans van Marianne Design. De plantjes van Marleen's greenery passen er mooi bij.


Met het risico dat ik nu overkom als een grote kluns, vertel ik toch maar van alweer een 'onhandigheidje' tijdens het knutselen. Bij bovenstaande kaart had ik het bloemetje en de steel nodig uit de Collectable van de vogels. Bloemetje zo gevonden, maar de steel zat niet in de verpakking. Daar sloeg de schrik me wel even om het hart. Was hij in de prullenbak beland? Op mijn telefoon scrollde ik door mijn gemaakte foto's om te kijken wanneer en waarvoor ik hem het laatst had gebruikt. Dat bleek al een paar maanden terug te zijn, op groen papier. In mijn restbakje al het groen gezocht, en ja hoor: het steeltje zat nog mooi vastgeplakt op het groene papier waar ik hem uit had gesneden. Ik neem mezelf nog maar weer eens voor om snijmallen meteen terug te leggen als ik er klaar mee ben...


Gebruikte materialen:
Marianne Design Pretty Papers Bloc Floral Delight PK9161
Marianne Design Karin's JIJ KJ1726
Marianne Design clear stamp Hartjes Regen KJ 1703 (tekstje)
Marianne Design Craftable Marleen's Greenery CR1464
Marianne Design Collectable Eline's Birds COL1465
Basiskarton voor de kaarten Action, 270grams
Plakparels Action

Challenges:
Creative Sketchy Girls #55 (alles mag, met de roze kaart)

Groetnis, Nynke




10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes heb je gemaakt Nynke! Dat herken ik hoor dat je iets kwijt bent...ben zo ook eens het kleine wijzertje van de klok kwijt geweest, zat onder op mijn blikken trommel....
    Bedankt voor het meedoen en succes!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk is het geworden. Had precies hetzelfde probleem dat ik geen bloemen had. Heb je goed opgelost. En je probleem is herkenbaar. Was laatst zelf ook een deeltje kwijt, gelukkig op tijd erachter gekomen en kon niet anders dan in de vuilniszak liggen. Hele zak door moeten zoeken wat een vies werkje, maar het is beloond heb hem terug.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super vrolijke kaartjes!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaaetje Nynke.
    Gelukkig je stansje terug.
    Gezellig dat je meedoet met onze kaartjeschallenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een vrolijke kaartjes leuk dp papier heb je gebruikt
    gelukkig is je stansje terecht
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie fleurige kaartjes.
    Leuk dat je weer mee doet met de 10x10 bloemen.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog
    Fijne Feestdagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie en fleurige kaartjes heb je gemaakt en zo past hij toch helemaal bij de challenge. Ik snap heel goed dat je flink geschrokken bent. Ik controleer bij het opruimen altijd of ik alles heb en mijn tafel prullenbakje gaat niet eerder leeg. Het zal je maar gebeuren, dan kan je eigenlijk niets meer met je mallenset. Groetjes, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaartjes Nynke, ik ben ook fan van dit papier,
    Leuk dat je meedoet met onze challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie en fleurige kaartjes!
    Als ik een stans kwijt ben kijk ik altijd even op mijn hoesje van de telefoon 😅
    Gezellig dat je meedoet met de 2x 10x10 Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattige kleine kaartjes heb je gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!