zaterdag 26 december 2020

Kaartenrek

 Van Sinterklaas kreeg ik het mooie kaartenrek van Marianne Design, plus de accessoires. Daar moest natuurlijk gauw een kaart mee gemaakt worden.

Hoewel ik erg fan ben van de merken Marianne Design en Carlijn Design, heb ik ook genoeg spulletjes van andere merken in huis. Af en toe ontstaat er dan een kaartje met een ratjetoe aan merken en firma's erop. 


Gebruikte materialen:
Marianne Design Craftable Card Display CR1521
Marianne Design Craftable Card Display accessories CR1522
Marianne Design Creatable Classic Mailbox LR0275
Nellie Snellen Multi Frame Dies Fotolijstjes MFD 069
Carlijn Design snijmallen Rechthoeken & Frames CDSN-0037
Diverse snijmallen van AliExpress
Carlijn Design Clear stamps Happy Mail CDST-0026
Craft Emotion Clear Stamp set 130501/1707
Designpapier Stampin' Up Wood Textures
Dovecraft Satin Mirror Cardstock

En tot slot even een hartelijk welkom aan mijn volgers, inmiddels al 11. Leuk dat jullie meelezen!

Groetnis, Nynke




3 opmerkingen:

  1. Dit kaartje is echt heel erg leuk! Mooi alle verschillende merken gecombineerd. De card display staat hoog op mijn verlanglijstje. Binnenkort weer wat knutsel materiaal bestellen gaat die snijmal ook zeker in mijn winkelmand. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje heb je gemaakt met het kaartenrek heb hem al eerder langs zien komen het is toch wel een leuke mal
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je net dit leuke rek gemaakt. Leuke maritieme kaart geworden
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!