donderdag 17 december 2020

Laatste kerstkaart

Ruim 40 kerstkaarten maakte ik dit jaar, en dit is de laatste. Mijn duo-collega (die ik volgens mij een beetje heb aangestoken met het kaartenmaakvirus) stuurde me een foto van een kerstkaart die ze mooi vond. Ik had de hoofdrolspelers van dat kaartje wel in huis, dus kreeg zij deze kaart, gelift naar de gestuurde foto.


Het hertje blijft superschattig, ik gebruikte hem voor het eerst op een kerstkaart, maar zeker niet voor het laatst. Een kerstmuts staat haar prima!

Gebruikte materialen:
Dutch Doobadoo Card Art KERST
Studio Light Paper Pad PPSL95
Marianne Design Collectable Eline's Deer COL1401
Marianne Design Collectable Eline's Kerst Outfits COL1438
Marianne Design Craftable Trees by Marleen CR 1483
De sterretjes komen uit een set van CarlijnDesign Fijne Feestdagen CDSN-0065
Grof zelfklevend glitterpapier van Decotime
Dovecraft Satin Mirror Cardstock

Challenge:
Creatief met hobbyshop Daantje (challenge 1, alles mag)

Groetnis, Nynke

2 opmerkingen:

  1. Super mooie Kerstkaart en wat een schattig hertje... Gezellig en fijn om je weer te zien bij Creatief met Hobbyshop Daantje: dankjewel voor je deelname!

    Creatieve groetjes,
    Daantje, Ellie en Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart Nynke! Heel erg leuk dat je een Blog bent begonnen: ik ga je volgen! Zie veel Marianne Design en Dutch Doobadoo producten voorbij komen hier en dat zijn ook mijn favoriete merken. Als je het leuk vindt om met je verjaardag en kerst een kaartje van een andere blogster te krijgen, stuur dan gerust je gegevens naar Lisanneskaarten@gmail.com dan zet ik je op mijn lijstje

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!