woensdag 16 december 2020

Toekan, en iets gewonnen

 Met de mooie sketch van De Egel maakte ik eerder al deze vrolijke kaart met de toekan van Marianne Design. Hij ging naar mijn jarige duo-collega, die dol is op toekans. Ze is inmiddels jarig geweest en heeft de kaart ontvangen, dus hij mag nu ook op het blog.  


Gebruikte materialen:
Marianne Design Toekan COL1457
Marianne Design Floral Delight PK 9161
Carlijn Design snijmallenset Slimline 1 CDSN-0057
Carlijn Design Stempels Elegante Verjaardag CDSN-0042

Challenges:
De Egel (challenge 111, sketch)
Creatief met hobbyshop Daantje (challenge 1, alles mag)


En zo leuk: pas begonnen met bloggen, en meteen al een challenge gewonnen. Op het 4 season swap challenge blog wonnen deze kerstkaartjes de eerste prijs:


Daar ben ik natuurlijk superblij mee! Ik mag gastdesigner zijn voor de challenge van januari en ik won een klein prijsje. Daar kan ik in de komende kerstvakantie mooi mee aan de slag!

Groetnis, Nynke


5 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk en vrolijk kaartje heb je gemaakt! Ik ben je gaan volgen! Groetjes, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart zeg! En van harte gefeliciteerd met de winst bij het 4 season challenge blog! Dat is een leuke start van je blogcarrière.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vrolijke kaart heb je met de sketch van De Egel en die leuke toekan gemaakt Nynke. Heel feestelijk.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel en gefeliciteerd dat je al wat gewonnen hebt.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke kaart met de toekan heb je gemaakt! Wie wint win je binnenkort wel weer iets als je met wedstrijden mee doet, zou leuk zijn! Leuk dat je hiermee mee doet met de eerste wedstrijd van Creatief met Hobbyshop Daantje: Dankjewel en veel succes!

    Creatieve groetjes,
    Daantje, Ellie en Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met de vrolijke toekan!
    Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja DT.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!