vrijdag 18 december 2020

Kabouters in de sneeuw

 Al een hele tijd liep ik met het een idee om een kaart te maken met de leuke gnomes van Marianne Design, in regenboogkleuren en met een glittermuts. Dus toen ik langs het Kaartjes Inspiratie Challenges Blog kwam, moest ik de kaart meteen maken, want daar worden gnomes gevraagd. 


Ik heb de gnomes maar in de sneeuw gezet, dan kon ik de kaart ook insturen voor de challenge van 4-seasons Challenge Blog. De sneeuwvlokjes maakte ik met embossingpoeder. Deze keer niet met Versamark, maar met een watermarker voor embossing, uit een setje van de Action. Het embossingpoeder uit het setje doet het ook prima trouwens, dat komt vast ook nog wel eens voor bij op mijn blog.

Ik zit inmiddels te schudden van het lachen achter mijn laptop, ik zit vast na te denken over de materialenlijst en realiseer me dat ik mijn zelfklevende glitterpapier mooi met lijm heb vastgeplakt, in plaats van het beschermlaagje er even af te halen. Dat was op het vellum een stuk makkelijker geweest!



Gebruikte materialen:
Carlijn Design snijmallen Slimline 1 CDSN-0057
Carlijn Design snijmallen Grote teksten Kerst CDSN-0078
Marianne Design Creatable Tomte Gnomes LR0554
WOW embossingpoeder Opaque bright white, super fine
Vellum
Dovecraft zelfklevend glitterpapier Rainbow Brights
Eazycraft glitterpapier Parelmoer wit
Spiegelkarton Action

Challenges:
In de Carlijn Design Facebookgroep loopt een challenge met het thema winter, daar plaats ik de kaart ook.

Groetnis, Nynke


11 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi Nynke, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan onze blog...komen natuurlijk nieuwsgierig als we zijn ook bij jou kijken....en we gaan je natuurlijk volgen...leuke dingen maak je..zie dat je ook wel een MD fian bent...
    Heerlijke he die knutseluurtjes, en je zult zeker geen spijt krijgen van je blog, er zitten zoveel leuke mensen op het is een grote knutselfamilie.
    En de nodige inspiratie halen we natuurlijk ook bij elkaar...
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig zeg ik niets over je super leuke kaart met al die vrolijke gnomes...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige gnomekaart, Nynke.
    Dank je wel voor je deelname aan KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk kaartje met de kleurrijke gnomes!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, wat een stunt! Hihi, leuk dat je het met ons deelt. Superleuke kaart zeg! Erg vrolijk zo. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk deze gnomes op een rij, heel gezellig,
    bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog natuurlijk kom ik ook even en bezoekje bij jou brengen
    wat een mooie kaartjes ben volger geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met die vrolijke gnomes.
    Leuk dat je meedoet bij Kaartjes Inspiratie Challenge.
    Groetjes Nicolette DT

    ps ik ben gelijk volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kaart met al die gnomes in regenboogkleuren op een rij! Heel leuk bedacht!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik mis er 1 haha wat een geweldige kaart heb je gemaakt Nynke.
    Gezellig dat je meedoet bij onze challenge.
    Liefs Bianca XX
    Kaartjes Inspiratie Challenges Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie serie gnomes, heel geslaagd in de regenboogkleurtjes!
    Bedankt voor je deelname aan onze sneeuw-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!