maandag 28 december 2020

Als ze me missen...

 ... dan ben ik vissen. 

Voor mijn zwager die erg van vissen houdt, maakte ik de volgende verjaardagskaart. Ik geloof niet dat hij mijn blog volgt, dus ik durf de kaart wel vast te plaatsen.


De snijmallen voor het tafereeltje bestelde ik speciaal voor deze kaart bij AliExpress, het achtergrondje schilderde ik met de waterverfset van mijn zoontje. Toch fijn als dat soort dingen ook in huis zijn, maar misschien moet ik eens investeren in een wat mooier setje voor mezelf.


Gebruikte materialen:
Marianne Design Creatable Gefeliciteerd LR0651
Snijmallen tafereeltje AliExpress
Basiskarton van Florence (hobbyzaak) en Boekenvoordeel
Vellum

Groetnis, Nynke



4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje Nynke, mooi met de doorkijk en super toch met de waterverf set van je zoontje het is heel mooi geworden.
    ik kwam op jouw blog terecht via de reactie op mijn eigen blog kei leuk dat je kwam kijken. Ik ben je volger geworden.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze kaart voor je zwager. Leuke digi of stempel.. mooie afwerking. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje mooie achtergrond heb je erbij gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!