woensdag 30 december 2020

Kaart voor oma

 Oma is pas over een paar weken jarig, maar het kaartje is alvast maar klaar. Dat is wel het voordeel van de kerstvakantie,  ik heb lekker tijd om wat in het vooruit te maken. Dat scheelt dan later weer, in tijden dat het wat drukker is


Ik haalde voor oma maar vast het voorjaar in huis. Lekker groen met plantjes en wat roze als kleuraccent.


Gebruikte materialen:

Marianne Design Craftable Marleen's greenery CR1464
Marianne Design Gefeliciteerd snijmal KJ1721
Frame en tulpjes AliExpress
Designpapier Studio Light PPSL82
Plaksteentjes Action en Boekenvoordeel

Challenge:
Girlz Creative Crafts (alles mag)

Groetnis, Nynke




7 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je me bent gaan volgen en een berichtje hebt achter gelaten zodat ik ook hier kan kijken Nynke! Jehebt nog niet zo lang een blog zie ik maar je maakt hele mooi kaartjes, ook deze voor Oma daar ga je haar erg mee verrassen ... mooie kleuren bij elkaar!
    Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar,
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat frame leuk gebruikt Nynke. Het is een mooie fleurige felicitatie-kaart geworden. Zeker weten dat je oma hem mooi vindt.
    Fijne jaarwisseling en een mooi en vooral gezond 2021 gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent echt aan het nifelen geweest met dez kleine uitgestanste dingen. Een heel mooi resultaat. De kaart is erg leuk geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorjaarskaart. Leuk met het frame.
    Dankjewel voor het meedoen bij Girlz Creative Crafts.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje en bij het zien van die plantjes heb ik al weer zin in het voorjaar! Eerst de kerstboom de deur uit en dan van die mooie planten in huis, heerlijk! Een mooi kaartje laat je zien. En leuk dat je meedoet met de uitdaging van GCC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!