dinsdag 11 juli 2023

Verhuiskaart

Vandaag maar weer eens een kaart uit de serie boekenkaarten die ik eerder maakte. Ik had nog niet echt een bestemming voor deze kaart, tot mijn man opperde dat hij erg geschikt was voor Hanna (collega-redactielid van het kerkkrantje), die onlangs verhuisde. Hij had ook helemaal gelijk, want in die verhuizing moesten er meer dan 1000 boeken verhuisd worden. Ik ben blij dat ik daar niet mee hoefde te sjouwen zeg!


De snijmallen van de boeken en plantjes zijn van Marianne Design. De tekst is van Card Deco Essentials en het designpapier van Craft Sensations.


Groetnis, Nynke

 

8 opmerkingen:

  1. Heel leuke kaart met mooi papier!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk kaartje, een sfeervol geheel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat is dan zeker een toepasselijk kaartje voor haar! Heel leuk en gezellig staat het, vind ik altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke verhuiskaart Nynke.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de leuke boekenplank, altijd gezellig in huis zeker met wat plantjes er tussen zoals op je kaart
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, nou deze kaart is perfect voor Hanna.
    Zonder dat je het wist had je een hele leuke kaart gemaakt, die achteraf alleen maar voor haar kon zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi verhuiskaartje heb je gemaakt Nynke
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn hemel..... 1000 boeken verhuizen 😳. Wat heb jij daar met de verhuiskaart schitterend op ingespeeld. Het is een supergave kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!