zondag 9 juli 2023

Gastdesigner K&K

Nadat ik een tijdje terug bij Knutsels en Kadootjes in de top 3 belandde, mailde ik enthousiast dat ik wel gastdesigner wilde zijn. Had ik toch even niet goed gelezen: officieel wordt alleen de nummer 1 uitgenodigd om GD te zijn. Monique streek met haar hand over haar hart, en zo mocht ik voor de reminder toch een kaart maken als gastdesigner.


Het thema is echt leuk deze keer: het focal point baseren op het designpapier dat je gebruikt. Ik moest er even over nadenken: maar ging voor een oud papierblok van de Action, met gezellige cupcakes. Deze combineerde ik met de leuke cupcake van Marianne Design. De sprinkles op het cakeje kregen de kleuren van het andere designpapier.


Challenge:
Carlin's Kaartenparadijs - iets met een C: cupcake


Groetnis Nynke


9 opmerkingen:

  1. wat een mooi gastdesigner kaartje, leuk dp heb je gebruikt en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n enthousiasme kon ze toch niet weigeren en je gastkaartje is een hele gezellige en mooi bij elkaar gezocht Nynke!
    Zomergroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er lekker uit 😉😊
    Een mooi kaartje voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Nynke....mooie kleuren en gaaf gedaan met het hotnerfpapier op de achtergrond!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, dat heb ik ook een keer gehad.
    Maar het is ook zo leuk om gast designer te mogen zijn hè!
    Ik zie heel goed de challenge terug in jouw kaart, ik vind het super leuk.
    Hier kan je vast binnenkort iemand blij mee maken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart met de cupcake.
    Leuk dat ze ook in het design papier terugkomen.
    Bedankt voor je deelname aan onze "C" challenge bij carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, dat hebben we al eens eerder gehad! Zo enthousiast om gastdesigner te zijn, dat er niet goed gelezen wordt. EN natuurlijk mag je dan gastdesigner zijn. Je kaart is ook heel leuk! Dank je wel voor je bijdrage als gast-dt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great design and love the cupcake.Thank you for joining us at Scrapping4fun
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou en je maakte met deze leuke kaart een mooie inspiratiekaart zeg xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!