zaterdag 1 juli 2023

Ik tink oan dy

 Vandaag een kaartje voor de voorraad. Ik had challenges gezien waar ik aan mee wilde doen, dus ben lekker aan de freubel gegaan afgelopen week. Beide challenges zijn Clean and Simpel, dus de kaart heb ik eenvoudig gehouden.


De snijmal van de golven kreeg ik vorige week binnen, besteld op AliExpress. Ik doe dat zo weinig mogelijk, maar af en toe kan ik de verleiding niet weerstaan. Het bootje is van Marianne Design, evenals de Fryske tekst (Ik denk aan je).


Challenges:
Less is More - Anything goes
AAA Cards - Outdoor activity (sailing)
Do-All Kreatives - Maritiem


Groetnis, Nynke




9 opmerkingen:

  1. Super card, loving your waves

    Kathyk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful card Nynke! I love the maritime scene and especially those waves! Thanks so much for playing along with us at AAA Cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het maritiem thema leuk dat kleine bootje op de golven
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a gorgeous card so beautiful CAS and just perfect for our Anything Goes challenge at LIM.Like everyone else I really loved the waves.

    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met dat kleine bootje op die leuke golven. Ik snap dat je die stans bestelde in China.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nynke, het is een heel leuke kaart! Je kunt ook nog meedoen bij Do All Kreatives! Daar vragen we Maritiem.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. That would be a rough sea to sail on. Lol. Great use of the die. Thanks for sharing your card on the AAA Cards challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lovely card and very effective.
    Thanks for sharing with us at Less is More.
    Fi
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!