maandag 3 juli 2023

Gastdesigner 4SCB

Vanaf vandaag zullen de meeste van mijn blogposts (en deze ook) vooraf ingepland zijn. Nu ik nog maar 4 dagen te gaan heb tot de uitgerekende datum, hoop ik een mooi aantal berichten voor jullie klaar te kunnen zetten. Ik heb de afgelopen twee maanden zoveel gemaakt, ik heb in ieder geval kaarten genoeg om te laten zien. Nu hopen dat het ook lukt om bij de meesten een berichtje te tikken.


Vandaag een lekker zomers kaartje. Na het winnen van de sketch challenge bij het 4 Season Challenge Blog, mocht ik gastdesigner zijn. Best een pittig thema kregen we: Spetters. Daar moest ik echt wel even over nadenken, maar het is gelukt.
Ik maakte spetters met Distress inkt en water. Uit aquarelpapier stanste ik zomerse items en kleurde die in met dezelfde kleuren inkt. Zo werd het een vrolijke verjaardagskaart.


Stempel en slimline snijmallen zijn van Carlijn Design, de strandstansjes van AVEC (Action).


Challenges:
Allsorts challenge - Anything goes, optional: summertime
Hobbyshop Veldmaat - zomerse kaart


Groetnis, Nynke


 

11 opmerkingen:

  1. Zeker goed gelukt Nynke, ik krijg meteen een zomers gevoel!
    Ik wil je alvast heel veel sterkte wensen en hopelijk lezen we snel goed nieuws van je 💖💙🍼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke strand thema
    wat schiet het al op nog 4 weken spannend hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel zomers en heel leuk gemaakt.
    Je ziet niet dat je er even moeite mee hebt gehad vind ik.
    Leuk zoals je de spetters op deze kaart hebt gespetter en door de kleuren terug te laten komen is het 1 mooi geheel geworden.
    Ga lekker genieten van je verlof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi zomers kaartje. Leuk gedaan zo.
    Succes met de laatste loodjes!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke zomerse kaart! Alvast veel succes!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wow nog 4 dagen! Wat spannend Nynke! Ik ben heel benieuwd! En ik denk dat je eerst geen tijd hebt om op je blog te kijken....of verwacht je van wel??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh... en je kaart is heel leuk en zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a fun card, many thanks for sharing with us at Allsorts Summertime theme this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A great beach themed card, thanks for sharing at Allsorts this week.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie zomerse kaart met de flipflops Nynke
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke zomerse kaart!
    Sterkte met de laatste loodjes en succes met de bevalling.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!