donderdag 8 juni 2023

Zeemeermin voor Suuz

 Hier nog geen kerstkaartendonderdag hoor. Hoewel ik veel kaarten maakte, waren daar nog even geen kerstkaarten bij. 
Vorige week was nichtje Suuz jarig. Ze zwemt graag, dus koos ik voor een zeemeermin op haar kaart. Die combineerde ik met het mooie Sea Sparkle papier. 


Deze kaart begon als een kaart van 13x13 cm. Ik spetterde twee tinten Distress Inkt op de basis, en zocht een leuke sketch op voor het designpapier. Toen de kaart af was liet ik hem aan mijn man en zoon zien.... en legde hem in een vieze plek op tafel. Daardoor zat er een dikke vlek op de achterkant. Toen zei ik toch wel even een lelijk woord hoor (wat ik volgens mijn zoon niet mocht zeggen).
Gelukkig had ik nog een grotere basiskaart liggen. Vieze achterkant weggesneden en de voorkant op de nieuwe basiskaart geplakt. En eigenlijk... vind ik hem zo nog mooier ook. Een 'happy little accident', zoals Bob Ross dat zo mooi noemt.


Ik deed ook nog twee vreugdedansjes, want ik won twee challenges. 
Met de kattenkaart bij 4 Seasons:

 

En met de toekan bij De Egel:

 


Groetnis, Nynke





5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart voor je nichtje. Dat papier past er inderdaad heel mooi bij. En als je niets gezegd had over je foutje met de kaart had niemand er iets van gezien.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met de zeemeermin.
    Mooi in deze kleuren.
    Gefeliciteerd met je toppertjes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Nynke....en wat gaaf dat je in de prijzen bent gevallen....gefeliciteerd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de leuke zeemeermin en het leuke dp
    gefeliciteerd met je toppertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk dat heb je even goed opgelost Nynke, ben je creatief of niet?!
    Een superleuke kaart en gefeliciteerd met je winnende kaartjes, die zijn dan ook erg mooi dus verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!