zaterdag 3 juni 2023

Geslaagd 2

 Omdat het in de lijn der verwachting ligt dat er nog iemand in de familie haar MBO diploma haalt, maakte ik nog maar een 'geslaagd' kaartje. Er is nog geen definitieve uitslag en de kaart is dus ook nog niet verstuurd. Maar ik wil hem graag nog insturen voor de challenge bij de Egel, dus ik plaats hem maar vast.

Deze keer ook tropisch/zomers, met een toekan. Driehoekjes in groen spiegelkarton, mat zilverkarton en gewoon zwart. Nu ben ik toch wel bijna door de verzamelde driehoekjes heen. Wordt weer bijna tijd om een kaart met het kaartenrek te maken...

Challenges: 
De Egel - vellum en driehoekjes
Sisterhood of Crafters - birds


Groetnis, Nynke

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan Nynke....mooi kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele vrolijke kaart met die leuke toekan Nynke. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fun image and card! Thank you for sharing with us at The Sisterhood of Crafters.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook al zo leuk! Je zult nu wel een aantal rekjes in voorraad hebben als ik zo naar al jouw driehoekjes kijk. Ik ben benieuwd wat je daar mee gaat maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg gaaf. Jij bent echt goed bezig zeg met deze uitdaging. Een geweldig leuk effect geven deze driehoekjes en velum op je kaart. Dank je wel voor jouw 3e bijdrage. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de leuke dp driehoekjes en de mooie vogel erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart! Je kleurkeuze is geweldig en een heel goed idee om vellum onder de toekan te doen! Dat ga ik onthouden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!