zaterdag 13 mei 2023

Roze, groen en wit

 Toen ik (lang geleden) nog sieraden maakte, leerde ik van Margriet, verkoopster bij de lokale kralenwinkel deze mooie, frisse kleurencombi: Roze, groen en wit. Eén van haar favorieten. Lekker lente-achtig èn hij doet het ook goed in zachtere tinten roze en groen.
Ik kreeg wel vaker goede adviezen en stapte ook wel eens de winkel binnen voor alleen een praatje. Na vele bezoekjes en aankopen raakten we zelfs bevriend.


Sieraden maak ik allang niet meer, de winkel bestaat ook niet meer en Margriet werkt ergens anders, maar we zijn nog steeds bevriend. Afgelopen week was ze jarig en maakte ik deze kaart voor haar, in deze favoriete kleurencombinatie. Ik gebruikte er nog een keer de sketch van 4 Seasons voor. Wat is dat ook een leukerd!


De tekstsnijmal is van Carlijn Design, alle andere mallen en papier zijn van Marianne Design.

Challenges:
4 Seasons Challenge Blog - sketch
Crafty Animals - alles mag, met een dier
Critter Crazy Challenge - alles mag, met een dier


Oh, en zo leuk! Met onderstaande kaart behaalde ik een top 3 plekje bij Cas on Friday!

 

Groetnis, Nynke

9 opmerkingen:

  1. Hij is enig je kaartje met deze kleurtjes vind het vogeltje schattig met het bloempje in zijn snavel. Gefeliciteerd met je toppertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Margriet zal blij verrast zijn met deze superleuke vrolijke kaart Nynke, het is een schatje. Gefeliciteerd met je winnende kaartje, dat is toch altijd een fijn gevoel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vrolijke verjaardagskaart in deze kleuren.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje in de vrolijke kleurtjes en leuk parkiet
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi in deze heerlijke kleuren !!!!
    Congrats met je topplaats !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke frisse kaart. Gefeliciteerd met je toppertje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele vrolijke kaart in mooie frisse kleurtjes. Ik heb een haat/liefde verhouding met de papierblok.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijk kaartje, daar wordt je/Margriet blij van!
    Bedankt voor je deelname aan onze sketch-challenge op het 4 Season blog. grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a fun card. Thanks for sharing it with us at Critter Crazy Janet DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!