donderdag 11 mei 2023

Nog een maritieme kaart

Dit kaartje maakte ik voor mijn vader, die afgelopen week zijn allerlaatste werkdag had. Hij heeft nu alle tijd om zich aan zijn stormlampenverzameling te wijden. Bij de stormlamp past een maritiem thema prachtig, dus deze kaart kan ik mooi nog insturen voor de challenge bij Creaties Suzan.
Bovendien hebben mijn ouders hun toilet in dit thema ingericht, dus de kaart past daar ook mooi bij. 


Ik kreeg al een berichtje dat het kaartje in de smaak viel. Blijft leuk om te horen!
Op onderstaande foto is mooi het subtiele glansje van de visjes te zien. Blijft moeilijk te fotograferen, dat soort effecten.


Het papier met houtstructuur is van Craft Sensations. De visjes en het anker zijn denk ik van AliExpress. Alle andere snijmallen zijn van Marianne Design.

Challenge:
Creaties Suzan, via Facebook.


Groetnis, Nynke


5 opmerkingen:

  1. Leuke maritieme vakjes kaart.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nynke, wat ontzettend leuk dat je weer zo aan het freubelen bent. Deze kaart is heel gaaf, vooral als ik lees wat de reden is en dat het thema past bij je vader en moeder. En inderdaad blijft het leuk dat er reactie komt.
    Ik zag dat je voor je Beppe ook wat maakte. Had ik die al gezien? Even kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi deze maritieme vakjes kaart het zijn ook zulke leuke stansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie collage kaart is dit en de kaart uit je vorige post ook al zo mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!