donderdag 16 september 2021

Kerstkaart week 37

 Een kort berichtje vandaag, want het is woensdagavond als ik dit tik, ver na bedtijd. Op donderdag werk ik, dus dan komt het bloggen er niet van. Het is zelfs afwachten of ik 's avonds nog puf heb om te freubelen. Ik hoop van wel, want ik heb ideeën te over! En er lopen ook nog eens een boel leuke challenges. Zaten er maar meer uren in een dag...


Vandaag een kerstkaart met bijna alleen maar materialen van Marianne Design. De huidige challenge daar is met kerstthema en ik heb geprobeerd er zo veel mogelijk MD in te stoppen. Ik liftte een kaart van Esther Hogervorst, gevonden op Pinterest:


Je ziet dat ik qua kleur en layout dicht bij het origineel ben gebleven.


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Collectable Eline’s Christmas Tree COL1459 
Marianne Design Pretty Papers Bloc Herbs & Leaves PK9152 
Marianne Design Craft Stencil Kerstbal by Marleen PS8017 
Marianne Design Clear stamp Kerst- en Nieuwjaarswensen CS1008
DecoTime Glitterpapier


Challenges:


Groetnis, Nynke


26 opmerkingen:

  1. Toffe kerstbal is het geworden, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart !!!
    Leuk zo'n kerstbal met de kerstboom erop.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart en je hebt de kerstboom mooi versierd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele leuke kerstkaart!!
    met een prachtig versierde boom.
    Gezellig dat je er bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kerstbal kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kerstbal met de mooie kleuren en leuke kerstboom erop ik heb hem ook gebruik hem veelst te weinig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaart Nynke.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstbalkaart heb je gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk.
    Wat zal deze kaart opvallen tussen andere kerstkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuk kaartje in de vorm van deze kerstbal! Mooi gelift hoor! fijn dat je weer meedoet met52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kerstbalkaart heb je gemaakt. Mooie kleur combi gebruikt,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kerst-lift-kaart is dit.
    De kleuren staan erg mooi bij elkaar.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hiel moai Nynke,

    Ja tijd en puf...soms een dingetje.
    Ik heb nu tijd....heerlijk 10 dagen vrij.

    Als je zaterdag zin heb om te sneupen....er is
    dan weer markt in Bakkeveen...ik ga vooral voor
    de koffie en gebak 😉😉

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kerstkaartje heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kerstbal Nynke in deze mooie kleuren!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Nynke in die zachte kleuren. En ja, ik herken het wel, soms zou ik ook willen dat een dag meer uren had. Ik zit soms op de fiets voor mijn werk en dan borrelen er allerlei creatieve ideeën op en dan heb ik geen tijd om er wat mee te doen, zo jammer. Maar ja.
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstcreatie Nynke, mooi gemaakt,
    bedankt voor het meedoen
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kerstbal met deze kerstboom. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind hem super leuk !!!
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje is het geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze "kerstkaarten" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige gecased hoor Nynke.
    Ken het tijdsprobleem wel, wie niet zou ik zeggen....haha!
    Gezellig dat je meedoet met onze kerstchallenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kerstkaart in mooie kleuren!
    Bedankt voor het meedoen met de “kerstkaarten” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een schitterende kerstkaart Nynke!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuke kerstbal met een hele mooie kerstboom er op.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  25. mooie kerstbal
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Jolanda Bongers
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!