woensdag 29 september 2021

Hoera, 6 jaar!

Bij het herfstkaartje van vorige week, vertelde ik al dat ik meer ideeën had voor de sketch van het 4 Seasons Challenge Blog. Dit is er één van, waarschijnlijk de enige waar ik nog tijd voor had om te maken voor de challenge afloopt.


Mijn nichtje is bijna jarig en toen ik haar vroeg wat voor kaart ik voor haar moest maken, zei ze: 'Met een unicorn die een ballon vasthoudt.'
Gelukkig kan tante Nynke dat! Ik maakte de kaart in lekker zoete kleurtjes en plakte haar leeftijd op de ballon. Nu nog even afwachten tot haar verjaardag en hopen dat ze er blij mee is.


Gebruikte materialen: 
Marianne Design Collectable Eline’s Paard & Eenhoorn COL1408 
Carlijn Design snijmallen Slimline 1 CDSN-0057 
Nellie`s Multi Frame Die straight round MFD 055
Love2Craft alfabet snijmallen
DecoTime designpapier


Challenges:
4SCB (sketch)
2 Sisters on the Blog (kinderkaart)



Groetnis, Nynke



6 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje is het geworden! Missie geslaagd met de unicorn, ballonnen, toffe papiertjes ook!
    Bedankt voor je deelname aan onze slimline-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart voor je nichtje zal ze vast heel mooi vinden.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat ziet er heel erg leuk uit! Grappig dat je door zo'n sketch veel inspiratie krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze gaat hem zeker geweldig vinden want dat is de kaart ook. Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke opdracht en goed geslaagd!
    Dank je wel voor het meedoen bij 2 Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schattige kaart.
    Dankjewel voor het meedoen. Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog en KIC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier!